کد خبر : 1999144 | 13 بهمن 1402 ساعت 02:31 | 32.6K بازدید | 18 دیدگاه

آنچلوتی: وینیسیوس نمی‌خواست تعویض شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از بازی با ختافه به شوخی اعلام کرد که وینیسیوس جونیور نمی‌خواست از زمین بازی خارج شود.

آنچلوتی: وینیسیوس نمی‌خواست تعویض شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

در جریان این بازی آنتونیو رودیگر از ناحیه ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و بازی را  ترک کرد تا ادواردو کاماوینگا از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شود.

یکی دیگر از اتفاقات این بازی مربوط به تعویض وینیسیوس جونیور بود که پاس گل دوم را ارسال کرده بود اما دقیقه 75 از زمین خارج شد تا رودریگو وارد ترکیب شود. آنچلوتی به شوخی گفته ستاره برزیلی تمایلی برای خروج از ترکیب نداشت.

کارلو آنچلوتی درباره مصدومیت رودیگر گفت: "رودیگر از کبودی ران رنج می‌برد. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. اورلین شوآمنی به دلیل دریافت کارت زرد دربی را از دست خواهد داد."

1985991

بولت هواداربازی‌های آینده؟

اگر در دو بازی بعدی پیروز شویم، 6 امتیاز اضافی کسب خواهیم کرد و این خوب خواهد بود. ما ادامه خواهیم داد اما فصل بسیار طولانی است.

بولت هواداررودیگر به دربی می‌رسد؟

رودیگر می‌تواند مقابل اتلتیکو بازی کند، اما من هنوز نمی‌دانم. در روزهای آینده خواهیم دید اما فکر می‌کنم خیلی سخت است که او بازی را از دست بدهد. او یک جنگجو است.

بولت هوادارتعویض وینیسیوس؟

من وینیسیوس را از زمین بیرون آوردم چون مسابقه نزدیک بود تمام شود. در نیمه دوم، سیستم بازی را تغییر دادیم تا کنترل بیشتری روی مسابقه داشته باشیم. وینیسیوس نمی‌خواست زمین را ترک کند (می‌خندد).

بولت هواداردرخشش خوسلو؟

خوسلو تمام تلاشش را می‌کند تا اینجا بماند.  این عالی است و من از داشتن او خوشحالم.

بولت هواداروضعیت خط دفاعی؟

ما مدافعان میانی پر انرژی‌ای داریم. بدون شوآمنی یا رودیگر، ما باید به بازیکنی تکیه کنیم که عادت به بازی در خط دفاعی ندارد.

بولت هوادارعصبانیت از داور؟

نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم، او به من کارت زرد داد. بازی آسانی مقابل ختافه نداشتیم. ما خیلی خوب هستیم. تیم باانگیزه است، ما این مسابقه را خیلی خوب اداره کردیم.

دیدگاه‌ها