کد خبر : 1999253 | 13 بهمن 1402 ساعت 17:54 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

شاید هفته هفتم قهرمان لیگ مشخص شود

همان همیشگی: افسانه و شبنم زهر خودشان را ریختند

با شکست تلخ شهرداری سیرجان مقابل ملوان، حالا این تیم به همراه خاتون، تکلیف قهرمانی را مشخص خواهند کرد.

همان همیشگی: افسانه و شبنم زهر خودشان را ریختند

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم (نخستین هفته از نیم فصل دوم) رقابت‌های لیگ برتر زنان درحالی امروز با انجام دو مسابقه پیگیری شد؛ که نبرد ملوان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت، یکی از مهم‌ترین مسابقات نیم فصل دوم این رقابت‌ها بود. جایی که دو تیم 22 امتیازی در فاصله یک امتیازی با صدر جدول، به مصاف یکدیگر رفتند تا گام مهمی را در مسیر رسیدن به قهرمانی احتمالی، بردارند.

شاگردان مریم ایراندوست در تیم شهرداری سیرجان که در نیم فصل نخست، تنها شکست خود را مقابل همین ملوان متحمل شده بودند؛ در خانه حریف ماموریت بزرگی داشتند. آن‌ها مطابق آنچه هفته‌های پیش وعده داده بودند؛ می‌خواستند با پیروز شدن در تمام مسابقات نیم فصل دوم، بعد از سه سال بار دیگر فاتح لیگ برتر زنان شوند اما از دست دادن یک پنالتی و دریافت دو گل در فاصله زمانی 12 دقیقه‌ای، شکست تلخی را برای سیرجانی‌ها رقم زد.

انگیزه‌های مضاعف ملوان به ویژه دو ستاره این تیم یعنی افسانه چترنور و شبنم بهشت، به مانند بازی رفت، و همچنین از دست دادن یک پنالتی توسط سیرجانی‌ها، عامل اصلی این پیروزی به شمار می‌رفت. بهشت در دیدار رفت تک گل سه امتیازی مسابقه را به ثمر رساند و امروز هم افسانه چتر نور، خانم گل فصل گذشته لیگ برتر زنان، زننده گل برتری ملوانی‌ها بود. دو ستاره‌ای که به مدت 9 سال برای تیم مقابل (شهرداری سیرجان) به میدان می‌رفتند و فصل گذشته بعد از اختلاف با مدیران باشگاه، راهی ملوان شدند.

با این تفاسیر، حالا همه چیز برای رسیدن به جام قهرمانی در دستان ملوان و خاتون خواهد بود. تقابل هفته هفتم این دو تیم تا حدود زیادی می‌تواند تکلیف قهرمانی را روشن کند. اگرچه ملوان در طول فصل چندان نتایج مقتدرانه‌ای کسب نکرده و بردهای اقتصادی پای ثابت نتایج این تیم بوده است اما این تیم با کسب دو پیروزی 6 امتیازی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل شهرداری سیرجان، حالا خود را در یک قدمی کسب جام بعد از 14 سال می‌بیند. البته انزلی‌چی‌ها در این مسیر حریف سرسختی چون خاتون بم را مقابل خود دارند. خاتون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، تنها تیم بدون شکست این فصل مسابقات که به دنبال کسب دهمین جام خود در تاریخ لیگ برتر زنان است.

دیدگاه‌ها