کد خبر : 1999552 | 15 بهمن 1402 ساعت 04:11 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

فاضلی: گل نزدیم و کار سخت شد

مربی مس کرمان معتقد است نمایش خوبی مقابل داماش گیلان داشتند.

فاضلی: گل نزدیم و کار سخت شد

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از دیدار مس کرمان مقابل داماش گیلان عنوان کرد: در ابتدا جا دارد به اعضای تیم خود و تیم حریف خسته نباشید بگوئیم چراکه بازیکنان ما برای رسیدن به سه امتیاز در این بازی از هیچ زحمتی دریغ نکردند و تیم حریف نیز با استراتژی خود موفق شد به هدفش که کسب امتیاز بود برسد.

او ادامه داد: 10 دقیقه در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم، اما در اوقات دیگر این مسابقه کاملا مسلط بر بازی بودیم و راه‌های مختلف را برای رسیدن به گل امتحان کردیم ولی به دلیل بدشانسی و عدم دقت در پاس و ضربه‌های آخر نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

مربی مس کرمان با عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: جا داشت سه امتیاز را به هواداران خود تقدیم کنیم، اما به هرشکل با توجه به اینکه شاکله تیم ما نسبت به دور رفت تغییرات زیادی داشت و ما در طول تعطیلات نیم فصل بیشتر به دنبال بستن تیم بودیم، نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی سنگین برگزار کنیم تا به هماهنگی مد نظر خود دست پیدا کنیم و این بازی در واقع اولین محک جدی تیم برای هماهنگی هرچه بیشتر در راه نیم فصل دوم محسوب می‌شد و از همین رو اطمینان داریم رفته رفته میزان هماهنگی میان اعضای تیم ما بیشتر خواهد شد.

1941349

فاضلی با بیان اینکه در بازی‌های آینده باید جاه طلبی و شانس بیشتری را برای کسب سه امتیاز در اختیار داشته باشیم، ابراز کرد: باید در 30 دقیقه ابتدایی بازی با تمرکز بیشتر به گل دست پیدا می‌کردیم تا کار برای ما سخت نشود که این موضوع رخ نداد.

او داوری این مسابقه را مطلوب عنوان کرد و گفت: شاید در مدیریت بازی و جلوگیری از اتلاف وقت توسط تیم حریف می شد اقدامات بهتر و بیشتری انجام داد، اما در مجموع هر دو تیم از داوری این بازی رضایت داشتند.

دیدگاه‌ها