کد خبر : 1999822 | 15 بهمن 1402 ساعت 21:51 | 13K بازدید | 14 دیدگاه

نواک جوکوویچ روانشناس جدید میلانی‌ها!

میلان قصد دارد نواک جوکوویچ، ستاره درخشان دنیای تنیس، را به عنوان مربی مسائل روانی ورزشی به کادر فنی خود اضافه کند.

نواک جوکوویچ روانشناس جدید میلانی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، نواک جوکوویچ در دنیای تنیس بیش از تکنیک یا استراتژی بازی خاص، به قدرت ذهنی‌اش در حساس‌ترین مواقع مشهور شده است. قدرتی که تقریبا او را به بهترین ورزشکار زنده جهان تبدیل کرده است.

به گزارش لاریپوبلیکای ایتالیا، گری کاردیناله، یکی از صاحبان باشگاه میلان سه ماه قبل با جوکوویچ در مورد ایده همکاری با او به عنوان مربی مسائل روحی و روانی بازیکنان صحبت کرده است. ایده او این است که جوکوویچ از جنبه مسائل روانی با بازیکنان کار کند و به آنها انگیزه بدهد تا به صورت حرفه‌ای زندگی کنند.

میلان با تاریخی غنی و هوادارانی که به حمایت پرشور خود معروف هستند، در تلاش است تا به روزهای باشکوه خود در فوتبال ایتالیا و اروپا بازگردد. اضافه شدن بالقوه نواک جوکوویچ، یک نماد بزرگ ورزش جهانی، به کادر پشتیبانی روسونری، بُعدی منحصر به فرد به رویکرد و روحیه تیم اضافه می‌کند و به قرمز و مشکی‌ها این شانس را می‌دهد تا از انعطاف‌پذیری ذهنی و ذهنیت برنده‌ای که جوکوویچ در طول دوران فعالیت درخشان خود در تنیس نشان داده است، استفاده کنند.

1987100

جوکوویچ یک طرفدار پر و پا قرص میلان هم هست و مرتباً در بازی‌های این تیم در سن سیرو حاضر می‌شود و عشق خود را به باشگاه نشان می‌دهد. زمانی که میلان برای رویارویی با یوونتوس به تورین سفر کرده بود، جوکوویچ از این فرصت هم استفاده کرد و با رافائل لیائو و اسماعیل بن ناصر، بازیکنان میلان، در فینال تور نهایی مردان در تورین در نوامبر گذشته ملاقات کرد. این همان جایی است که به ادعای ریپوبلیکا، کاردیناله و جوکوویچ هم در مورد امکان همکاری صحبت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها