کد خبر : 2000045 | 16 بهمن 1402 ساعت 21:03 | 21.8K بازدید | 12 دیدگاه

نفس راحت تن‌هاخ: ستاره یونایتد رباط نداد!

مصدومیت لیساندرو مارتینز، ستاره منچستریونایتد، از ناحیه زانو به قدری که تصور می‌شده جدی نیست و رباط صلیبی‌اش آسیب جدی ندیده است.

نفس راحت تن‌هاخ: ستاره یونایتد رباط نداد!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ روز یکشنبه در لیگ برتر در اولدترافورد به پیروزی 3-0 مقابل وستهم دست یافتند. بردی که با مصدومیت شدید مارتینز تلخ شد. مارتینز در اواسط نیمه دوم به زمین رفت و بعد از مدتی نتوانست به بازی ادامه دهد. به نظر می‌رسید که او به شدت از ناحیه زانو مصدوم شده باشد که باعث شد اریک تن هاخ، سرمربی تیم، در نشست خبری بعد از بازی ترس از آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی را داشته باشد. اما به گفته گاستون ادول، روزنامه نگار آرژانتینی، این مدافع میانی خوش شانس بوده که از جدی‌ترین سناریو جان سالم به در برده است و نیازی به جراحی روی زانوی آسیب دیده خود نخواهد داشت.

1987453

این روزنامه نگار در شبکه X نوشت: "خبر خوب. رباط لیساندرو مارتینز رگ به رگ شده است. بین یک ماه و نیم تا دو ماه زمان برای بهبودی نیاز دارد. خوشبختانه او نیازی به عمل ندارد."

مارتینز روز یکشنبه در حالی که تیمش 2-0 پیش بود از زمین بیرون رفت و رافائل واران جای او را گرفت. یونایتد در مقایسه با برخی از عملکردهای بدشان در این فصل خوب به نظر می‌رسید، اما مصدومیت مارتینز، حتی برای مدتی کوتاه‌تر از آنچه تصور می‌شد، یک ضربه سنگین برای این تیم خواهد بود. ستاره آرژانتینی پس از بازگشت از یک مصدومیت طولانی مدت پا، تازه سومین بازی خود را به عنوان بازیکن تعویضی برای یونایتد انجام می‌داد که دچار مصدومیتی دیگر شد.

دیدگاه‌ها