کد خبر : 2000062 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:02 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره همیشه مصدوم پی‌اس‌جی برگشت (عکس)

عثمان دمبله، ستاره پاری سن ژرمن، بعد از بهبودی از مصدومیت کشاله ران امروز در تمرینات گروهی پاریسی‌ها شرکت کرد.

ستاره همیشه مصدوم پی‌اس‌جی برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نام پاری سن ژرمن در صدر اخبار فقط بیشتر به خاطر افزایش احتمال جدایی کیلیان امباپه، کاپیتان و فوق ستاره این تیم، و رفتنش به رئال مادرید مطرح شده است، چیزی که قطعا به پیشرفت این تیم کمک نخواهد کرد. اما آنها بعد از چند روز قرار گرفتن تحت فشار این خبرها، بالاخره یک خبر خوشحال کننده هم دریافت کردند.

عثمان دمبله که بازی روز جمعه با استراسبورگ، که با پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن همراه شد، را به دلیل مصدوم شدن از ناحیه کشاله ران در تمرینات از دست داده بود، امروز بعد از چند جلسه فیزیوتراپی و ریکاوری به تمرینات گروهی این تیم بازگشته است و به نظر می‌رسد که کاملا آماده حضور در رقابت‌های آتی پاریسی‌ها در تقویم شلوغ ماه فوریه باشد.

1987481

اگر پیشرفت این ستاره فرانسوی به همین شکل ادامه یابد، می‌تواند در تیمی قرار بگیرد که چهارشنبه شب در جام حذفی فرانسه به مصاف برست خواهد رفت.

البته نونو مندز هنوز در لیست مصدومان پاریسی‌ها قرار دارد و این مدافع چپ پرتغالی پروتکل درمانی خود را طبق برنامه ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که او در خوشبینانه‌ترین حالت برای بازی دهم فوریه مقابل لیل در لیگ یک فرانسه، آماده حضور در میادین باشد.

دیدگاه‌ها