کد خبر : 2000075 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:56 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

حمله هواداران به محرز به خاطر زورگویی به همسرش!

هوداران فوتبال انگلیس به دلیل اینکه ریاض محرز همسرش را بدون توضیح و مشورت با او به عربستان سعودی برده، در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کردند.

حمله هواداران به محرز به خاطر زورگویی به همسرش!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن الجزایری فصل گذشته منچسترسیتی را به مقصد الاهلی در لیگ برتر عربستان سعودی با قراردادی سالانه 85 میلیون یورو ترک کرد. محرز در طول پنج فصل برای منچسترسیتی درخشید و  به تیم پپ گواردیولا کمک کرد تا فصل گذشته سه گانه را کسب کند و به انتظار برای اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان پایان دهند.

محرز و همسرش، تیلور -دختر اشلی وارد، بازیکن سابق انگلیس، در بخشی از یک سریال مستند شرکت کردند که عمیق‌تر به زندگی همسران بازیکنان لیگ برتر انگلیس می‌پردازد. سریالی با عنوان "وصلت کرده با بازی" که در 23 فوریه پخش آن آغاز می.شود.

گزیده.ای از این سریال منتشر شده که در آن نشان می‌دهد که تیلور کنار ریاض محرز در حال گریه است. او با گفتن این حرف به گریه می‌افتد: "سال پیش ریاض به من زنگ زد و خیلی ساده به من گفت ما به عربستان می‌رویم. من به او گفتم من تنهایی در عربستان چه کار کنم؟ باید صبح تا شب در خانه بنشینم؟"

محرز در این لحظه رو به دوربین کرد و بدون اینکه همسرش را دلداری بدهد گفت: "این بخشی از بازی است، مگر نه؟"
هواداران فوتبال در شبکه ایکس حسابی به این حرکت محرز تاخته‌اند.
یکی نوشت: "این مرد هیچ بویی از جنتلمن بودن نبرده است؟"
دیگری نوشته: "این بازی که محرز از آن حرف می.زند، هرچه که هست حال من را به هم می.زند."

از دیگر افراد قابل توجهی که در این سریال حضور خواهند داشت می‌توان به همسران هم تیمی سابق محرز در منچسترسیتی، ایلکای گوندوگان و مدافع اورتون، جیمز تارکوفسکی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها