کد خبر : 2000481 | 18 بهمن 1402 ساعت 17:10 | 34.1K بازدید | 5 دیدگاه

شگفتی برای پیکان در کار نبود؛

اولین صعود کننده در جام حذفی مشخص شد

شاگردان رضا عنایتی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم بهمن تهران شدند.

اولین صعود کننده در جام حذفی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 03-1402، تیم فوتبال پیکان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان قرار گرفت.

پیکان که به‌عنوان نخستین تیم لیگ برتری در فصل جدید جام حذفی بازی می‌کرد و میزبان تیم ستارگان بهمن جوان تهران بود، در این مسابقه غافلگیر نشد و توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، به برتری دست پیدا کند.

رضا عنایتی در بازی امروز تیمش را با ترکیب ایمان صادقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، سیدمحمد ستاری، افشین صادقی، معین عباسیان، علی‌اصغر صادقی، غلامرضا ثابت‌ایمانی، سامان نریمان‌جهان، حامد پاکدل و ابراهیم صالحی مقابل ستارگان بهمن جوان به زمین فرستاده و از تمام خریدهایش استفاده کرده بود.

احسان ضیایی، پویا جمادی، محمدرضا میمدی، رامین عباسی، علی اسفندیار، پوریا ربوی، امیر زیدآبادی، مهدی خوشبخت، امیرمحمد گلزاری، علیرضا صادقی و اشکان سیدمختوم نیز 11 بازیکن تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان تهران را مقابل پیکان تشکیل می‌دادند.

معین عباسیان که اخیرا به پیکان اضافه شده و دوباره زیر نظر رضا عنایتی کار می‌کند، در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با ارسال زیبای خود از ضربه ایستگاهی در جناح راست زمین موقعیت‌سازی کرد تا دانیال جهانبخش، مدافع پیشتاخته خودروسازان گل اول بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم شاگردان رضا عنایتی غافلگیر نشدند و ستارگان بهمن جوان هم نتوانستند شگفتی خلق کنند تا تیم پیکان با برتری یک بر صفر به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی راه یابد و اولین صعود کننده در این رقابت‌ها لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها