کد خبر : 2000490 | 18 بهمن 1402 ساعت 17:43 | 76.5K بازدید | 7 دیدگاه

با تمام قوا در جام حذفی بازی می‌کنیم؛

رجب‌زاده: خرید جدید پرسپولیس با کیفیت است

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید تیمش کار سختی برای پیروزی مقابل نیروی زمینی دارد.

رجب‌زاده: خرید جدید پرسپولیس با کیفیت است

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با نیروی زمینی در جام حذفی اظهار داشت: درگذشت مهندس بهروان، رئیس اسبق سازمان لیگ را تسلیت می‌گویم. درگذشت پدر مربی ارزشمند فجرسپاسی آقای رحیم خدایاری را به او و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به فینال برسیم و بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شویم.
او سپس درباره بازی فردای تیمش مقابل نیروی زمینی بیان کرد: فردا در جام حذفی جام شگفتی‌ها باید به میدان برویم ما در مرحله اول با تیم خوب ایلامی بازی کردیم تیمی از لیگ سه که بازی سختی برای ما شد.
وی افزود: در جام حذفی به‌خصوص بازی با تیم‌های لیگ‌هایی پایین‌تر سخت می‌شود و ما در مرحله قبل در پنالتی پیروز شدیم. نیروی زمینی در کورس صعود به لیگ یک است و بازی سختی است.
سرمربی فجرسپاسی در مورد وضعیت تیمش در لیگ یک اظهار داشت: در یک‌سال و نیم گذشته شرایط ما خوب بود و فصل گذشته ما صدر جدول بودیم و تا روز آخر در کورس صعود بودیم اکنون هم این اتفاق رخ می‌دهد و مجموعه‌ای خوب داریم و تلاش می‌کنیم به صدر جدول لیگ یک برسیم. فصل گذشته هم اتفاقاتی رخ داد از داوری رخ داد که به ما ضربه زد هم من محروم شدم و هم نمی‌خواهم دیگر به آن برگردم. از سازمان لیگ و وفدراسیون فوتبال می‌خواهیم نظارت بیشتری انجام شود و هر تیمی که شایسته صعود هست به لیگ برتر صعود کند و ما هم تلاش می‌کنیم امسال به لیگ برتر برسیم.

ویدئو: 324020

رجب‌زاده درمورد اینکه فردا با تیم امیدها بازی می‌کنید یا تیم اصلی خود، گفت: تاکنون سه بازیکن جدید در نیم فصل جذب کردیم و سه بازیکن هم از تیم ما جدا شدند. ما با تیم بزرگسالان و تکمیل خود آمده‌ایم بازیکنان امید ما درگیر بازی‌های تیم خودشان هستند. ما برای آینده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. الان از فهرست تیم امید کسی با ما نیست و 6-7 بازیکن امید هم قراردادشان را تمدید کرده‌ایم تا فصل آینده به بازیکنان بزرگسال ما اضافه شوند. جام حذفی برای ما مهم است و با تمام وجود در جام حذفی بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه سرمربی نیروی زمینی گفته بود که 6 بازیکن اصلی‌شان را به دلیل اتمام سربازی در این دیدار ندارد گفت: این مسائل برای تیم‌های نظامی مثل ما هست و فصل گذشته هم یکی دو بازیکن ما به‌خاطر پایان سربازی‌شان از ما جدا شدند. من از مشکلات نیروی زمینی بی‌خبرم ولی فیلم یک مسابقه این تیم را دیده‌ام اگر بخواهیم فکر کنیم حریف بازیکنانش را ندارد به ما ضربه می‌زند زیرا با این تفکر اگر برویم سیلی محکمی می‌خوریم این تیم در کورس صعود است.
سرمربی فجر سپاسی در مورد کیفیت لیگ یک گفت: کیفیت مسابقات بهتر از قبل شده و یک‌سری مربیان جدید به لیگ ما اضافه شده‌اند که تفکرات بهتری دارند و فوتبال به روزتری انجام می‌دهند. هرچند هستند مربیانی که فوتبال مستقیم و بلند انجام می‌دهند در لیگ یک اما کیفیت لیگ یک خوب شده و برخی تیم‌ها می‌توانند با تیم‌های لیگ برتری رقابت کنند.

1932666

رجب‌زاده در مورد ابوالفضل بابایی که از فجر به پرسپولیس آمد گفت: قبل از این مسئله بگذارید بگویم فجر دوباره کارخانه بازیکن‌سازی شده است. در یک سال و نیمی که مدیرعامل تغییر کرد و شرایطی فراهم شد که باشگاه فجر دوباره بازیکن‌ساز شده است. احمد زنده‌روح بازیکن با تجربه‌ای بود. بازیکنان لیگ برتری دنبال بازیکنان تیم فجر هستند محسن سیفی، داود رجبی و علی نجفی و فلاحیان و بهیاریی بازیکنانی هستند که تیم‌های لیگ برتری خواهان آنها هستند و فصل گذشته هم همین مشکل را داشتیم و برخی باشگاه‌ها به بازیکنان ما تلفن کردند و تمرکز بازیکنان ما هم کمی گرفته شد البته این نشان می‌دهد که اکثر بازیکنان ما در شرایط کیفی خوبی هستند ابوالفضل هم در یک‌سال و نیمی که کنارمان بود بازی‌های خوبی انجام داد و من هم به او اعتماد کردم. چون کم تجربه بود موقعیت‌هایی را از دست می‌داد او بازیکن آینده‌داری است و این امتیازی برای تیم فجر است که بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس تزریق شده است البته ویترین فوتبال ما پرسپولیس و استقلال هستند و تیم‌های دیگر لیگ مثل تراکتور و سپاهان و ذوب‌آهن هم خوب هستند اما حضور یک بازیکن از فجر به پرسپولیس افتخاری برای باشگاه ماست. امیدوارم ابوالفضل در راه جدیدش موفق شود او بازیکن با کیفیتی است.

وی در مورد اینکه بابایی بازیکن آزاد بود یا فجر از این انتقال سودی برد، گفت: نه سربازی‌اش تمام شد و به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شد و او 19 سال داشت و امسال 20 ساله شده است و اکثر بازی‌ها را در فصل گذشته برای ما فیکس بوده است.

دیدگاه‌ها