کد خبر : 2000496 | 18 بهمن 1402 ساعت 18:02 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

باید بازیکنی جذب کنیم که برایمان کار را دربیاورد

بختیاری‌زاده: صنعت‌نفت در جایگاه واقعی خود نیست

سرمربی جدید صنعت نفت می‌گوید بخشی از بازیکنانی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند را کنار خواهد گذاشت.

بختیاری‌زاده: صنعت‌نفت در جایگاه واقعی خود نیست

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور، فردا تیم‌های صنعت نفت و استقلال ملاثانی به مصاف هم می‌روند. سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از این بازی گفت: صنعت‌نفت در جایگاه واقعی خود نیست، اکنون در جدول دور از انتظار ظاهر شده است.

وی افزود: فوتبال آبادان ظرفیت بالایی دارد و باید بهتر از این باشد، هدف ما تغییر رویه تیم است که کار سخت ولی شدنی است. ذهنیت و افکار تیم بسیار مهم است. سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان ستون‌های باشگاه هستند که به‌دلیل نتایج دور از انتظار تحلیل رفتند، بار روانی منفی زیادی تجربه کردند، آنها تیم را دوست دارند و بیشتر روی شادابی آنها کار کردیم.

بختیاری‌زاده بیان کرد: از بازی فردا روزهای خوب تیم را شروع می‌کنیم، نگاه دست یکی به تیم استقلال نداریم، خیلی سخت می‌بازد و سخت گل می‌خورد ولی با نظم و روحیه تیمی به پیروزی خواهیم رسید.

وی افزود: صنعت‌نفت تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان با تجربه دارد، در نیم فصل دوم باید بازیکنی جذب کنیم که کار را برای ما در بیاورد.

بختیاری‌زاده بیان کرد: یک دروازه‌بان بسبار خوب، یک دفاع مستعد، هافبک خارجی خوب را جذب خواهیم کرد تا تیم تقویت شود. هواداران را درک می‌کنم و حق دارند نگران باشند اما آنها باید کنار ما باشند.

وی گفت: کیفیت فنی و رفتاری بازیکنان برای من بسیار مهم است، بخشی از بازیکنانی که نمی‌توانند به تیم کمک کنند را کنار خواهیم گذاشت، به بازیکنان توصیه می‌کنم از فضای خوب باشگاه استفاده کنند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: به هواداران قول می‌دهم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار ببرم. تفکر بازیکنان باید به سمتی برود که بدانند در کدام تیم بازی می‌کنند.

وی افزود: یک مربی تمرین دهنده از کشور ترکیه که تمام مدارج سطح بالا را گذرانده و در تیم‌های خوب ترکیه بازی کرده به ما اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها