کد خبر : 2000521 | 18 بهمن 1402 ساعت 19:26 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

اخباری: کار سختی مقابل فولاد خواهیم داشت

تعریف و تمجید سرمربی صدرنشین از همکار اسپانیایی

سرمربی چادرملو اردکان قبل از دیدار با فولاد خوزستان به تمجید از شرایط این تیم پرداخت.

تعریف و تمجید سرمربی صدرنشین از همکار اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم چادرملو اردکان که یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته اول است و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند، فردا (پنجشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

سعید اخباری، سرمربی چادرملو در آستانه دیدار با فولاد گفت: خوشحالم قرعه ما با فولاد خوزستان افتاد؛ افتخار این را داشتم که دو سال با فولاد خوزستان همکاری کنم. با تیم بزرگی بازی داریم که همیشه اسم بزرگی دارد. برگ برنده این تیم هواداران خونگرم است که دلم برای آنها تنگ شده است.

او ادامه داد: مجموعه فولاد دربرگیرنده بازیکنان خوب و تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان است. سرمربی اسپانیایی این تیم بسیار رزومه‌دار و کاربلد است. او تئوریسین است؛ وقتی چند بازی این تیم را تماشا کردم، تغییرات زیادی را نسبت به ابتدای فصل دیدم.

سرمربی چادرملو همچنین گفت: بازی بسیار سختی برای ما است. تیم‌های لیگ برتری باتوجه به هزینه کردشان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. فکر می‌کنم قیمت یک بازیکن لیگ برتری با سه بازیکن لیگ یکی برابر باشد. با این حال مطمئنم با توجه به کادرفنی و بازیکنان خوبی که تیم فولاد دارد و بازیکنانی که ما داریم فردا یک بازی تاکتیکی را می‌بینیم.

اخباری در پایان افزود: این نوید را برای هواداران می‌دهیم که بازی تماشاگر پسند از آب در بیاید و بتوانیم فوتبالی در خور شأن تیم چادرملو اردکان ارائه بدهیم. این مسابقه در ادامه مسیر لیگ یک می‌تواند به ما کمک کند و شانس‌مان را برای موفقیت امتحان می‌کنیم.

دیدگاه‌ها