کد خبر : 2000560 | 18 بهمن 1402 ساعت 22:22 | 39.2K بازدید | 7 دیدگاه

جیمز مدیسون:

با وجود بلینگام من جایی در تیم ملی انگلیس ندارم!

جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، جود بلینگام را باورنکردنی دانست و حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس را حق این ستاره رئال مادرید دانست.

با وجود بلینگام من جایی در تیم ملی انگلیس ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هجومی تاتنهام پس از مصدومیتی که او را تقریباً سه ماه از میادین دور نگه داشت، در بازی خانگی بعدی تاتنهام مقابل برایتون برای بازی کردن آماده خواهد بود.

ستاره تاتنهام در حال صحبت با استفن هندری در پادکست این قهرمان اسنوکر جهان بود، او از طرفداران پر و پا قرص این ورزش است که از او در مورد حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس در جام ملت‌های اروپا سوال شد. او خندید و پاسخ داد: "نه، نه زیاد شانس ندارم. فقط بلینگام در این پست خواهد بود! او به طرز خنده‌داری خوب است. خیلی خوب. او انسان برازنده‌ای هم هست. من او را دوست دارم. ذهنیت او مانند یک جوان 30 ساله است. او عاشق توپ و فوتبال است، به همین دلیل است که من و او خیلی خوب همدیگر را درک می‌کنیم. او با وسواس بازی را دنبال می‌کند."

1988285

حرف‌های مدیسون احتمالا دور از واقعیت نیست. این ستاره 20 ساله با گذشت یک نیم فصل به عنوان یک بازیکن کلیدی در رئال مادرید تثبیت شده است. او با همین سن کم پیش از این در دو تورنمنت بزرگ برای انگلیس حضور داشته است و قرار است سنگ بنای تیمی باشد که تابستان امسال به دنبال قهرمانی در جام ملت‌های اروپا می‌رود.

دیدگاه‌ها