کد خبر : 2000644 | 19 بهمن 1402 ساعت 09:28 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت انریکه: مصدومیت امباپه جدی نیست

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نوعی تایید کرد که مصدومیت کیلیان امباپه جدی به نظر نمی‌رسد.

نفس راحت انریکه: مصدومیت امباپه جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته در جریان بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه مقابل برست دچار مصدومیت شد.

در این دیدار که با نتیجه 3-1 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید، امباپه با مصدومیت ترسناکی مواجه شد اما به بازی ادامه داد‌.

لیلیان براسیر از برست پس از دریافت یک کارت زرد به دلیل ضربه آرنج به دانیلو، به طور معجزه آسایی از دریافت کارت قرمز فرار کرد.

او با این حال چند لحظه بعد دوباره این کار را با انجام تکل دیگری از پشت روی مچ پای شماره 7 پاریسی‌ها تکرار کرد که موجب شد کارت زرد دوم را دریافت کرده و در دقیقه 69 اخراج شود.

در تصاویر آهسته از تکل خطرناک به نظر می‌رسید که مچ پای چپ امباپه به شدت چرخیده است. با این وجود اولین واکنش به مصدومیت ستاره فرانسوی مثبت بود.

1988401

لوئیس انریکه درمورد آسیب مچ پای امباپه گفت: "نه… حقیقت این است که من هیچ خبری ندارم. دکترها فردا می‌خواهند آزمایش بگیرند، ضربه شدیدی به مچ پای کیلیان خورد. او توانست مسابقه را تمام کند، بنابراین فکر نمی‌کنم خیلی جدی باشد. این خبری است که من دارم."

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی قرار است که امباپه امروز آزمایشات تکمیلی را انجام دهد تا تکلیف او به صورت کامل مشخص شود. پاریسی‌ها یک هفته مانده به دیدار مقابل رئال سوسیه‌داد در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستند با اخبار تلخی درمورد کیلیان مواجه نشوند.

دیدگاه‌ها