کد خبر : 2000754 | 19 بهمن 1402 ساعت 19:21 | 9.8K بازدید | 16 دیدگاه

صادقانه می‌گویم امروز خوب نبودیم

سرمربی فولاد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم!

ایگناسیو مارتینز پس از حذف زودهنگام فولاد از جام حذفی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

سرمربی فولاد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف چادرملوی اردکان رفت و با یک گل شکست خورد تا خیلی زود از دور این رقابت‌ها کنار برود.

ایگناسیو مارتینز، سرمربی فولاد، در نشست خبری بعد از این بازی اظهار داشت: ما هیجان و انتظارات زیادی در این جام داشتیم و می‌دانستیم با برد در این بازی می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. در ابتدا باید به تیم چادرملو تبریک بگویم که این مرحله را رد کردند و به مرحله بعد رسیدند.

او ادامه داد: ما موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که بتوانیم بازی را خوب تمام کنیم ولی نباید هیچ بهانه‌ای داشته باشیم. باید با خودمان صادق باشیم و در آیینه نگاه کنیم و حقیقت را بگوییم. بازی امروز ما در سطح بازی جام حذفی نبود. از تمام طرفداران عذرخواهی می‌کنم، چون مطمئنم می‌خواستند از این مرحله عبور کنیم و به مراحل بالاتر برسیم. الان دیگر تمرکزمان را روی لیگ برتر می‌گذاریم.

1988581

سرمربی فولاد در پاسخ به اینکه آیا انتظارات او در نقل و انتقالات برآورده شده است، گفت: دیروز هم گفتم که باشگاه در تلاش است تا کار مهمی انجام بدهد. انشالله در روزهای آتی بتوانیم بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم. مذاکرات راحت نیست ولی امیدواریم در طول هفته آتی و قبل از بازی با گل‌گهر بتوانیم بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها