کد خبر : 2000759 | 19 بهمن 1402 ساعت 19:53 | 5.6K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنان جدید من را سورپرایز کردند

تارتار: دوست دارم با مدعیان رقابت کنیم

مهدی تارتار می‌گوید بازیکنان جدید ملوان با عملکرد خوب در تمرینات او را سورپرایز کرده‌اند.

تارتار: دوست دارم با مدعیان رقابت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با شهر راز در جام حذفی در ابتدا گفت: جا دارد در گذشت مهندس بهروان (رئیس سابق سازمان لیگ) را تسلیت عرض کنم. ایشان جزء افراد دلسوز فوتبال بود و خیلی زحمت کشید.

ویدئو: 324169

وی افزود: به تیم شهر راز شیراز خوش‌آمد می‌گویم. بازی جام حذفی واقعا نسبت به لیگ برتر متفاوت است و اگر اشتباه کنید، شدیدا تنبیه می‌شوید و امکان دارد حذف شوید. هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند در جام حذفی موفق باشد. من تجربه خوبی از جام حذفی دارم، یک‌بار با راه آهن به فینال رفتم و یک‌بار با نفت مسجدسلیمان تا نیمه نهایی رفتم. ضمن اینکه ملوان هم سابقه بسیار خوبی دارد و به همین دلیل ما جام حذفی را جدی گرفتیم.

او در مورد تیم حریف عنوان کرد: ما چند فیلم از تیم شهر راز دیدیم و آنها انصافا خوب فوتبال بازی می‌کنند و مطمئن باشید بازی خوبی خواهیم دید.

سرمربی ملوان در خصوص حضور بازیکنان سرباز توضیح داد: خوشبختانه ما تیم نظامی هستیم و می‌توانیم سرباز بخریم. ما در نقل و انتقالات قوی عمل کردیم اما انصافا زیرساخت خوبی نداریم. در این مدت حتی یک اردو هم نتوانستیم برویم که تمرین تاکتیکی کنیم. زمین تمرین ما هم خوب نیست و در چنین شرایطی رقابت برای کسب سهمیه سخت است اما من از بازیکنانم خواستم با چهار تیم بالای جدول رقابت کنند.

وی ادامه داد: اما باید فشار را از روی تیم برداریم و انتظارات به جا داشته باشیم. ما حتی یک سوم تیم‌های مدعی هم هزینه نکردیم و باید انتظاراتمان به جا باشد. با این حال مطمئن باشید تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

مهدی تارتار در مورد بازی‌های دوستانه ملوان گفت: بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و بیشتر سعی کردیم با تیم‌های لیگ یکی بازی کنیم و از آنها شناخت به دست بیاوریم. بازی با داماش بازی خوبی بود و سعی کردیم که در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

سرمربی ملوان درباره وضعیت بازیکنان جدید اظهار داشت: جا دارد از بازیکنانی که از ما جدا شدند تشکر کنم. آنها هم برای تیم زحمت کشیدند. ما سعی کردیم بازیکنان را جابه‌جا کنیم تا بازیکنان جدید به تیم کمک کنند. بازیکنان جدید هم خیلی خوب تمرین می‌کنند و من را سورپرایز کردند و آنها می‌توانند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.

او در پایان عنوان کرد: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه ما را حمایت کنند. دوست دارم استادیوم پر باشد و جام حذفی را جدی بگیرند، همانطور که ما در داخل تیم جدی گرفتیم. امیدوارم هواداران یار دوازدهم تیم باشند و ما منتظرشان هستیم.

دیدگاه‌ها