کد خبر : 2000855 | 20 بهمن 1402 ساعت 10:28 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

مربی سابق عامل حذف فولاد شد؛

جشن اخباری در زمین آشنا (عکس)

سرمربی چادرملو در بازگشت از اهواز پیروزی ارزشمندی مقابل فولاد به دست آورد.

جشن اخباری در زمین آشنا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان در شرایطی روز گذشته موفق شد پیروزی ارزشمندی در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان به دست بیاورد که سعید اخباری شناخت خوبی از تیم اهوازی داشت و با توجه به تجربه کار در این شهر، راه و روش برتری برابر سرخ‌پوشان را بلد بود.

سعید اخباری که تیمش در صدر جدول لیگ دسته اول قرار دارد و در 11 مسابقه متوالی اخیرش موفق شده بود 10 پیروزی و فقط یک تساوی داشته باشد، دیروز با انگیزه زیادی مقابل فولاد خوزستان و تیمی که تجربه کار در آنجا را داشت، قرار گرفت و توانست برد ارزشمند دیگری را برابر شاگردان ایگناسیو مارتینز به دست بیاورد.

اخباری که پیش از هدایت چادرملو اردکان، سایپا و ماشین‌سازی، در تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان، سپاهان و ... کار کرده بود، دیروز انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش داشت که توانستند در لحظات پایانی با گل علی داوران، خرید جدیدش به برتری دست پیدا کند.

1988751

چادرملو اردکان در دور رفت لیگ یک فوتبال ایران بهترین عملکرد را در بین تمام تیم‌ها در مسابقات خارج از خانه داشت که موفق شد هفت پیروزی در 9 بازی داشته باشد و بیشترین کلین‌شیت را ثبت کند و دیروز هم چنین اتفاقی را در رقابت حساس جام حذفی در ورزشگاه فولاد رقم زد و از سد شاگردان ایگناسیو گذشت.

چادرملو اردکان در شرایطی توانسته دو مسابقه اخیرش در جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذارد که سعید اخباری امید زیادی دارد بتوانند روند خوب خود را در لیگ یک هم ادامه بدهند و لیگ برتری شوند.

دیدگاه‌ها