کد خبر : 2000898 | 20 بهمن 1402 ساعت 13:50 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

میروسلاو کلوزه:

من هیچ‌وقت به انداره هری‌کین خطرناک نبودم!

رکوردهای هری‌کین در بایرن مونیخ، میروسلاو کلوزه را تحت تاثیر قرارداده است.

من هیچ‌وقت به انداره هری‌کین خطرناک نبودم!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 30 ساله پس از جدایی از تاتنهام در تابستان 2023 تأثیر خیره کننده‌ای در فوتبال آلمان گذاشته است. کین در همین مدت کم چندین رکورد را شکسته و با 24 گل به ستار اصلی بایرن تبدیل شده است. او شانس خوبی دارد تا رکورد گلزنی در یک فصل رابرت لواندوفسکی را با 41 گل در لیگ برتر آلمان بشکند.

کلوزه، بهترین گلزن تاریخ فینال‌های جام جهانی، همه چیز را در مورد فشار بازی در بایرن می‌داند. او به گاتزتا دلو اسپورت درباره برنامه‌ای که لاتزیو، تیم سابقش، در لیگ قهرمان اروپا در برابر بایرن مونیخ و هری کین می‌تواند داشته باشد گفته است: "دفاع لاتزیو باید خیلی دقت کند، زیرا کین بسیار خطرناک است. من هیچ گلزنی را با این ویژگی ندیده‌ام. من هیچ‌وقت به این خوبی نبودم.
فکر می‌کردم که او در اولین فصلش ۲۰ یا ۲۵ گل به ثمر می‌رساند، اما او این گل‌ها را تنها در چند ماه به ثمر رساند. آخرین‌بار در رم، بایرن 4-1 پیروز شد اما می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. بایرن مونیخ در بازی‌ها قاطعانه پیروز می‌شود. ولی اگر مشکل مصدومیت‌های لاتزیو حل شود، این تیم می‌تواند برای بایرن دردسرساز باشد."

بایرن دست برتر را مقابل لاتزیو خواهد داشت. اما به هر حال این تیم قبل از رویارویی با لاتزیو باید در یک بازی سخت در لورکوزن به مصاف بایر لورکوزن صدرنشین برود، چیزی که می‌تواند کمی امید به پیروزی تیم ایتالیایی را افزایش دهد.

1988795

دیدگاه‌ها