کد خبر : 2000960 | 20 بهمن 1402 ساعت 17:37 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

اوزونیدیس اعتراف کرد؛

فاصله ناچیز برای رقم خوردن اولین شگفتی در جام حذفی

شاگردان محسن بنگر در مصاف روز گذشته برابر گل گهر سیرجان توانستند با تساوی وقت‌های قانونی را تمام کنند، اما در وقت‌های اضافی زورشان به تیم مدعی و منسجم لیگ برتری در خانه‌اش نرسید.

فاصله ناچیز برای رقم خوردن اولین شگفتی در جام حذفی

به گزارش " ورزش سه " مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی از روز گذشته آغاز شد و امروز نیز تعدادی از بازی‌ها برگزار شد و در سیرجان شاهد دوئل مارینوس اوزونیدیس و محسن بنگر بودیم. همه از تقابل گل گهر لیگ برتری با نیکاپارس لیگ دویی یک دیدار راحت برای سیرجانی‌ها یاد می‌کردند ولی با شروع بازی این تصورات خاتمه یافت.

شاگردان بنگر که اولین فصل حضورشان در لیگ دو را تجربه می‌کردند برابر گل گهر حریفی سرسخت بودند که کار را برایشان دشوار نمودند. چالوسی‌ها توانستند با ارائه یک بازی با برنامه کار را به وقت‌های اضافی بکشانند. بالاخره در دقیقه ۹۵ احمد زنده روح دروازه نیکاپارس را باز کرد تا گل‌گهر پس از حملات متعدد که با مقاومت جانانه گلر و مدافعین حریفش مواجه شده بود، با یک گل پیش بیفتد. در دقایق پایانی نیز تورس خوش درخشید و موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا در پایان ۱۲۰ دقیقه بازی سیرجانی‌ها پیروز میدان باشند.

اوزونیدیس البته انتظار چنین نمایشی از تیم دسته دومی نیکاپارس نداشت و در کنفرانس خبری از عملکرد شاگردان بنگر تمجید کرد.

تیم فوتبال گل‌گهر با این مسابقه که قرار نبود اینقدر سخت شود، حالا آماده ورود به مسابقات لیگ برتر و بهبود رتبه هفتمی است و در سوی مقابل نیز نیکاپارس با اعتماد به نفس بیشتری در یکی از دربی‌های مازندران به مصاف شهرداری نوشهر می‌رود.

دیدگاه‌ها