کد خبر : 2000961 | 20 بهمن 1402 ساعت 17:35 | 52.3K بازدید | 16 دیدگاه

فردا به انرژی هواداران نیاز داریم

کلوپ: اگر این سوال را بپرسید، پرتتان می‌کنم بیرون!

یورگن کلوپ از خبرنگاران خواست اینقدر در مورد کم شدن تعداد مصدومان لیورپول و آماده بودن تعداد زیادی از بازیکنان سوال نپرسند.

کلوپ: اگر این سوال را بپرسید، پرتتان می‌کنم بیرون!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که با یک بازی بیشتر از سیتی همچنان صدرنشین لیگ برتر است، فردا در آنفیلد میزبان تیم نوزدهم جدول، برنلی، است. بعد از شکست 3-1 از آرسنال، قرمزها اجازه تساوی در بازی فردا را هم ندارند.

1987074

یورگن کلوپ در مورد وضعیت تیمش گفت: «ما یک بازی بسیار خوب و درجه یک مقابل چلسی انجام دادیم، همه اخیرا دیدند که اگر به آنها اجازه دهید، چقدر می‌توانند خوب باشند (برتری چلسی برابر ویلا)، اما ما به زمین آرسنال رفتیم و باختیم. شانس خود را برای پیروزی داشتیم اما نه زیاد. این همیشه چالشی برای یک مربی است. باید چه کار کنم؟ نادیده گرفتن یا فشار بیشتر به تیم. این یک جایی در این بین است. ما حتی به استانداردهایمان نزدیک نبودیم. اصلا خوب دفاع نکردیم و در این مورد با بازیکنانم حرف زده‌ام که باید بسیار بهتر بازی کنند. بازی فردا اولین قدم برای بهتر شدن است.»

مصدومیت مجدد تیاگو: «اوضاع تیاگو جالب نیست. قبل از بازی با آرسنال وضعیت او فوق العاده به نظر می‌رسید، بنابراین او را بردیم و اجازه دادیم چند دقیقه بازی کند. این یک مشکل عضلانی است، ما هنوز میزان مصدومیت را نمی‌دانیم اما جالب هم نیست. خبر خوبی نه برای ما بود نه برای خودش. مصدومیتش شدید نیست ولی به زودی هم قرار نیست برگردد.»

وضعیت سوبوسلای: «سوبوسلای نیز بازی فردا را از دست خواهد داد.»

کلوپ در مورد بردلی گفت: «فکر می‌کنم در مورد وضعیت روحی روانی کانر بردلی جای بحثی نیست و ما باید با او همدلی نشان دهیم. شاید هفته آینده برسد اما اگر او آماده نباشد، عجله نمی‌کنیم در حال حاضر او کنار خانواده‌اش است.»

1985851

پیام برای هواداران: «ما به جوی فوق العاده نیاز داریم. تعداد زیادی از هواداران را در استادیوم خواهیم داشت که واقعاً خوب است. بدیهی است که می‌توانیم هواداران بیشتری در ورزشگاه داشته باشیم و از آن استقبال کنیم که فوق‌العاده خواهد بود. بیایید جو خاصی ایجاد کنیم و با همه وجود برای برد بازی خواهیم کرد.»

کلوپ در مورد واتارو اندو و بازگشتش از جام ملت‌های آسیا گفت: «ما دوره غیبت او را بدون مشکل و به خوبی پشت سر گذاشتیم، اما او فوق‌العاده تاثیرگذار است. اندو حالا 31 ساله است و از زمانی که بازگشته، شرایطش خوب به نظر می‌رسد. با همه مشکلاتی که داشتیم، ما حالا بیشتر بازیکنانمان را در اختیار داریم. دو هفته در مورد یک مشکل لاکچری (کم شدن تعداد مصدومان) صحبت کردیم، اگر کسی دوباره از من این را بپرسد، او را از اتاق بیرون خواهم کرد!»

کلوپ در مورد وضعیت صلاح گفت: «امیدوارم صلاح در بخشی از تمرینات هفته آینده ما باشد.»

کارت آبی: «من همه چیز را تا بیشترین حد ممکن ساده می‌گیرم. ایده فوق العاده‌ای به نظر نمی‌رسد اما آخرین ایده فوق العاده مسئولان را هم نمی‌توانم به یاد بیاورم و این در حالی است که 56 سال عمر کرده‌ام!»

دیدگاه‌ها