کد خبر : 2001042 | 21 بهمن 1402 ساعت 09:28 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

احساس متفاوت پورموسوی از حذف استقلال

استقلال خوزستان خیلی زود به مسیر خود در جام حذفی پایان داد و با شکست برابر هوادار کنار رفت.

احساس متفاوت پورموسوی از حذف استقلال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سیروس پورموسوی با سیمایی تقریبا متفاوت اولین بازی خود در پایان تعطیلات را در جام حذفی و مقابل هوادار در تهران برگزار کردند.

هرچند اخراج عجیب کریم‌زاده در همان دقایق پایانی نیمه اول کار را برای این تیم سخت‌تر کرده بود، در نهایت هم این تیم در ثانیه‌های پایانی روی تک گل امین قاسمی‌نژاد بازی را واگذار کردند.

باختی که البته عصبانیت سیروس پورموسوی را نیز به همراه داشت. سرمربی استقلال خوزستان که ماجراجویی بزرگی را در نیم فصل برای بقای این تیم پیش‌رو دارد، شاید اکنون با حذف از این جام با تمرکز بیشتری بتواند این هدف را دنبال کند اما مسلما بابت این موضوع که تیمش همچنان ساده‌انگارانه در لحظات پایانی بازی گل دریافت می‌کند و ذهنیت شکست از شاگردانش دور نشده، عصبانی به نظر می‌رسد.

حذف از جام حذفی می‌تواند فشار کمتری به استقلال خوزستان وارد کند اما آنها همانند نیم فصل اول علیرغم نمایش قابل توجه و برتری که در بیشتر دقایق بازی نسبت به حریف دارند، در کسب نتیجه نهایی ناکام نشان می‌دهند و قطعا پورموسوی نمی‌خواهد این ذهنیت در بین شاگردانش ادامه داشته باشد. باید دید با شروع مسابقات در نیم فصل دوم، شرایط به چه شکل برای این تیم دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها