کد خبر : 2001150 | 21 بهمن 1402 ساعت 17:09 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

جنجال برای جمله تحریک کننده: ما لیگ یکی نیستیم!

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و هوادار تهران در شرایطی با برتری شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید که جنجال زیادی نیز به همراه داشت.

جنجال برای جمله تحریک کننده: ما لیگ یکی نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران موفق شد با تک گل امین قاسمی نژاد از سد استقلال خوزستان عبور کرده و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.

این بازی البته با حواشی زیادی نیز همراه بود و چه روی نیمکت و چه روی سکوها جنجال زیادی به همراه داشت. ماجرا اما به جمله تحریک آمیزی که یکی از اعضای نیمکت تیم هوادار در جریان این بازی رو به نیمکت حریف گفته بود بازمی‌گردد. جمله‌ای با محتوای اینکه شما لیگ یکی هستید در اشاره به جایگاه این تیم در جدول!

استقلال خوزستانی‌ها اما با ادعای سابقه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شدت نسبت به این جمله تحریک آمیز واکنش نشان دادند و جو را به سمتی که حریف دوست داشت، پیش بردند.

با این حال مسلما هوادار که خودش نیز سابقه‌ای حدودا سه ساله در لیگ برتر ایران دارد، شرایط را به سمتی که انتظار آن را می‌کشید پیش برد و درگیری و حواشی شکل گرفته در این خصوص باعث اخراج نفراتی منتسب به استقلال خوزستان از روی سکوها شد.

باید دید استقلال خوزستان که در نیم فصل اول علیرغم نمایش موفقی که از نظر فوتبالی داشته به نتیجه دلخواه دست نیافته، قادر خواهد بود در ادامه مسیر جایگاه خود را تغییر دهد و از این شرایط خارج شود یا خیر.

دیدگاه‌ها