کد خبر : 2001154 | 22 بهمن 1402 ساعت 04:13 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

تحسین پورموسوی توسط نیمکت هوادار

سرمربی استقلال خوزستان بابت عدم رعایت بازیکن تیمش در لحظات پایانی بازی به شدت عصبانی شد تا این موضوع موردتوجه نیمکت حریف نیز قرار گیرد.

تحسین پورموسوی توسط نیمکت هوادار

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان با شکست 10 نفره در جدال با هوادار تهران از جام حذفی کنار رفت تا اکنون تمام تمرکز خود را روی دیدارهای لیگ و فرار از منطقه سقوط بگذارد.

با این حال استقلال خوزستانی‌ها تا لحظات پایانی و علیرغم یک یار کمتر نسبت به حریف به دنبال گل و جبران نتیجه بودند. جایی که هوادار تهران برای خروج از فشار حریف به تاکتیک اتلاف وقت رو بیاورد.

استقلال خوزستان که با گل دقایق پایانی امین قاسمی نژاد در آستانه حذف قرار داشت، در یکی از موقعیت‌های پایانی خود با شرایطی مواجه شد که یکی از بازیکنان تیم هوادار به حالت مصدومیت روی زمین افتاده بود. اما بازیکن استقلال خوزستان بی توجه به این موضوع و به گمان اتلاف وقت کار را دنبال کرد و موقعیت خوبی نیز نصیب این تیم شد.

با این حال نکته جالب توجه اینجا بود که پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در تمام لحظاتی که بازیکنان این تیم در لحظه مصدومیت حریف در حال تدارک حمله بودند، با فریادهای خود خواهان اجرای بازی جوانمردانه و اوت کردن توپ بود.

بعد از هدر رفتن موقعیت نیز پورموسوی پرخاش تندی نسبت به بازیکن تیمش داشت و باید انجام این رفتار او را مواخذه کرده. اتفاقی که باعث شد بازیکن مصدوم و همچنین نیمکت هوادار بابت رفتار سرمربی حریف از او تمجید کنند.

با این حال اتلاف وقت‌های شکل گرفته در فوتبال ایران باعث شده تا کمتر تیمی خصوصا در لحظاتی که نیازمند نتیجه است، باور مصدومیت قطعی حریف را داشته باشد و با بی توجهی به دنبال ادامه بازی است. موضوعی که کمتر در فوتبال روز دنیا دیده می‌شود و معمولا تیم‌ها حتی برای حفظ نتیجه و تاکتیک اتلاف وقت نیز از حیث فوتبالی و پاسکاری‌ها کار را دنبال می‌کنند و کمتر دیده شده با اعلان مصدومیت به دنبال نگه داشتن زمان باشند.

دیدگاه‌ها