کد خبر : 2001178 | 21 بهمن 1402 ساعت 18:28 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

همراه مسعود شجاعی در کنار زمین (عکس)

مربی هوادار تهران در غیاب سرمربی این تیم در کنار زمین دیده می‌شود.

همراه مسعود شجاعی در کنار زمین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی پس از اینکه دوران موفقی در دوران بازی برای تیم ملی و باشگاه‌های خود داشت، تصمیم گرفت فعالیت در سرمربیگری را همراه با هوادار تهران شروع کند، اما در سه دیدار پیاپی فعلا روی نیمکت دیده نشده تا حمید عبداللهی، کمک او در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان انتقال بدهد.

حمید عبداللهی که پس از تجربه کار در تراکتور، آلومینیوم اراک، پیکان و ... با نظر مسعود شجاعی به کادر فنی او در هوادار تهران اضافه شد، در دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و استقلال خوزستان که یک تساوی و یک پیروزی داشتند، در کنار خط دیده شد و دیروز هم این روند برای هواداری‌ها اتفاق افتاد.

1989260

هوادار تهران دیروز در نخستین مسابقه جام حذفی مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و به برتری یک بر صفر رسید که بخاطر حضور مسعود شجاعی روی سکوها، حمیدرضا عبداللهی در کنار خط مشغول ارائه نکات فنی به بازیکنان تیم بود تا یک برد دیگر کسب کنند.

شاگردان مسعود شجاعی روز پنج‌شنبه هفته جاری در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرند که امیدوار هستند مثل سه دیدار گذشته که دو پیروزی و یک تساوی داشتند، به همین روند ادامه بدهند.

1989261

دیدگاه‌ها