کد خبر : 2001236 | 21 بهمن 1402 ساعت 21:36 | 8.7K بازدید | 6 دیدگاه

اتهام کمپانی به داوران: می‌خواستند از دل کلوپ دربیاورند!

ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، می‌گوید داور دیدار تیمش مقابل لیورپول به او کارت زرد نشان داد تا کارت زرد یورگن کلوپ جبران شود.

اتهام کمپانی به داوران: می‌خواستند از دل کلوپ دربیاورند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول در ورزشگاه آنفلید میزبان برنلی بود. صدرنشین لیگ برتر در مقابل تیم رده نوزدهمی برنلی کار سختی نداشت و بازی را با نتیجه 3-1 به پایان برد. لیورپولی‌ها امشب تیم برتر میدان بودند و بیش از 25 شوت به سمت دروازه رقیبشان زدند. در مصاحبه بعد از بازی، کمپانی سرمربی برنلی، در مورد فشار بازی در ورزشگاه آنفیلد گفت: "من بارها به عنوان مربی و بازیکن به این ورزشگاه آمدم و در اکثر موارد به اندازه امشب تیمم شانس نداشت و بنابراین فکر می‌کنم که خوب بازی کردیم. لیورپول تیمی بزرگ است و این ورزشگاه جای خاص با تاریخی طولانی است. هیچ وقت پا گذاشتن در آنفیلد به عنوان میهمان ساده نیست.

این اولین بار نیست که ما فرصت‌های زیادی در یک بازی داریم اما نتیجه خوبی نمی‌گیریم. هیچ ابهامی در مورد آن وجود ندارد. اما فعلا اوضاع همین طور است و ما باید با امید به کارمان ادامه دهیم و برای چالش بعدی آماده شویم. بازیکنان باید این باور را حفظ کنند که در صورت ادامه دادن به این روند بالاخره روزهای خوب را خواهیم دید."

1989403

در جریان این بازی در اتفاقی نادر، هر دو سرمربی کارت زرد گرفتند. در دقیقه 39 کلوپ با کارت زرد جریمه شد و در نیمه دوم کمپانی بعد از گذشت 10 دقیقه از شروع مجدد بازی اخطار گرفت. او در مورد این کارت زرد گفت: "من اعتراض خاصی نکردم. نیازی به توضیح نیست حتما خودتان هم دیدید. من فکر می‌کنم داور می‌خواست از دل لیورپولی‌ها و کلوپ دربیاورد. چون کلوپ کارت زرد داشت، من هم باید می‌گرفتم تا همه چیز برابر شود. جور دیگری نمی‌توانم اتفاقی که افتاد را توجیه کنم چون هیچ منطقی پشت آن نبود."

دیدگاه‌ها