کد خبر : 2001251 | 21 بهمن 1402 ساعت 22:34 | 27.6K بازدید | 47 دیدگاه

سکوهای لوسیل تحت تاثیر عفیف و رفقا:

سرگیجه گلر اردن با شیطنت ستاره‌های قطر! (عکس)

حسن الهیدوس، معز علی و اکرم عفیف بازی روانی زمان نواختن ضربات پنالتی انجام می‌دادند.

سرگیجه گلر اردن با شیطنت ستاره‌های قطر! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره‌های تیم ملی قطر روی هر سه پنالتی اعلام شده حرکت جالبی انجام دادند و علاوه بر برهم زدن تمرکز دروازه‌بان اردن سکوهای ورزشگاه را هم با هیجان خاصی رو به رو می‌کردند!

روی پنالتی اول قطر حسن الهیدوس توپ را برداشت و درون محوطه قرار گرفت و در زمان زدن ضربه توپ را به اکرم عفیف سپرد تا او ضربه نهایی را به توپ بزند، این اتفاق با استقبال هواداران قطری رو به رو شد و از گلزنی اکرم عفیف استقبال می‌کردند، عفیف با این پنالتی به عنوان آقای گلی جام ملت‌ها رسید!

1989445

پنالتی دوم رامعز علی به دست آورده بود و توپ را در اختیار گرفت و نزدیک نقطه پنالتی ایستاد اما بازهم همین کار را تکرار کرد و توپ را در اختیار اکرم عفیف سپرد و از خودگذشتگی مهاجم قطر سکوهای لوسیل را تا مرز انفجار برد و اکرم عفیف با گل کردن این پنالتی به تنهایی با 7 گل در صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها قرار گرفت.

این بازی ذهنی بازیکنان قطر روی پنالتی سوم هم ادامه داشت، پنالتی که اکرم عفیف به دست آورده بود در ابتدا توسط خود او در اختیار معز علی سپرده شد و مهاجم قطر نزدیکی نقطه پنالتی قرار گرفت و بازهم توپ را در اختیار عفیف قرار داد تا بار دیگر سکوهای لوسیل تحت تاثیر قرار بگیرد و عفیف با گل کردن توپ در این مسابقه هت‌تریک کند.

1989447

بازیکنان قطر با شیطنت و هوشیاری خاصی در زمان اعلام ارتباط غیر مستقیم با سکوهای ورزشگاه برگزار می‌کنند و شرایط جوی را به سود خود تغییر می‌دانند، این اتفاق شاید یکی از خاطرات جالب عنابی‌های حاضر در ورزشگاه باشد و سال‌ها از آن به عنوان خاطره شیرین خود یاد کنند!

دیدگاه‌ها