کد خبر : 2001326 | 22 بهمن 1402 ساعت 10:26 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان اروپا و‌‌ کابوس عجیبی که تمامی ندارد

روند ضعیف تیم قدرتمند زاکسا در والیبال ادامه دارد.

قهرمان اروپا و‌‌ کابوس عجیبی که تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم زاکسای لهستان که یکی از پر افتخارترین تیم‌های جهان در رشته والیبال به حساب می‌آید، در این فصل نتایج فاجعه باری را کسب کرده است.

این تیم که در لیگ قهرمانان والیبال اروپا به سختی راهی مرحله پلی آف شد در این دور مغلوب هالک بانک ترکیه شد تا پس از سه قهرمانی متوالی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

اما پایان روند ضعیف این تیم نیست، آنها در لیگ نیز نتایج بسیار بدی گرفته‌اند به طوری که با بیست و شش امتیاز در رتبه عجیب دهم قرار دارند تا فصل 2023-2024 برای آنها کابوس وار باشد. مدیران این باشگاه به امید یک شوک مثبت توماس ساملوو سرمربی تیم خود را اخراج کردند اما باز هم اتفاق خوبی برای این تیم نیفتاد تا همچنان روی نوار ناکامی باشند.

زاکسا دیشب در برابر تیم پایین جدولی کاتوویسه با نتیجه عحیب سه بر صفر شکست خورد تا یازدهمین شکست خود در پلاس لیگای لهستان را تجربه کند. این تیم گرچه هنوز در منطقه پلی آف قرار دارد ولی مطمئنا با ادامه این روند خیلی زود در مراحل پلی آف حذف خواهد شد. البته نبود بازیکنان تاثیر گذاری چون الکساندر شیفکا و بارتوش بدنورژ به دلیل مصدومیت در نتایج ضعیف این تیم تاثیر مستقیمی داشته است.

دیدگاه‌ها