کد خبر : 2001517 | 22 بهمن 1402 ساعت 23:36 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

توماس مولر: بازی با لورکوزن کابوس مطلق بود!

توماس مولر در پست اینستاگرامی جدیدش به شکست دیروز بایرن مونیخ مقابل بایر لورکوزن واکنش نشان داد.

توماس مولر: بازی با لورکوزن کابوس مطلق بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در دیداری که برای تعیین سرنوشت قهرمانی بوندسلیگای این فصل حیاتی بود، با نتیجه ۳-۰ مغلوب بایر لورکوزن شد.

پس از بازی با توجه به عملکرد درخشان تیم ژابی آلونسو بسیاری از رسانه‌ها و هواداران آنها را قهرمان این فصل می‌دانند و مدعی هستند که بایرن مونیخ با این فرم دیگر بعید است بتواند لورکوزن را در کورس قهرمانی شکست دهد.

مولر که دیشب به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت، پس از بازی مصاحبه متفاوتی کرد. او گفت: «نشانه‌های زیادی در زمین وجود دارد. لورکوزن به وضوح مستحق پیروزی بود. به دلیل همین من عصبانی هستم. ما می‌توانیم کوتاه و مختصر صحبت کنیم و برویم. چیزی که دلم برای آن تنگ شده. اما صحبت‌های زیادی وجود دارد و نمی‌شود ساکت ماند. ما بازیکنان در ترکیب بسیار بهتر از این چیزی هستیم که دیدید. زیرا شجاع هستیم و آزادانه بازی می‌کنیم. می‌خواهم از اولیور کان نقل قول کنم: ما در زمین هیچ نشانه‌ای از بازیکن شجاع نداریم. وقتی گریمالدو در لورکوزن صاحب توپ می‌شود، فقط حرکات برنامه‌ریزی‌شده انجام نمی‌دهند. آنها ریسک می‌کنند و کارهای عجیب هم انجام می‌دهند. آزادانه و شجاعانه بازی می‌کنند. این همان چیزی است که من از بایرن و بازیکنان انتظار دارم. ما فقط توپ را در نیمه زمین حریف به یکدیگر پاس می‌دهیم. آن را به هر جایی می‌فرستیم به‌غیر از سمت دروازه.»

1989920

این مصاحبه واکنش رسانه‌ها را به دنبال داشت. آنها معتقدند مولر مشکل بایرن مونیخ را فهمیده و با اینکه اشاره‌ای به توخل نداشت و بارها گفت که هدف مصاحبه‌اش بازیکنان هستند، اما به سرمربی آلمانی هم انتقاد دارد. قطعا بخشی از مشکل تیمی که شجاعانه بازی نمی‌کند و سبک بازی‌اش برنامه‌ریزی‌شده است سرمربی است و حالا هواداران امیدوارند توخل پس از این مصاحبه رویکرد را تغییر دهد.

مولر دقایقی پیش نیز در پستی اینستاگرامی به بازی دیشب اشاره کرد. او نوشت: «بازی دیروز برای ما یک کابوس مطلق بود. به حریفمان لورکوزن تبریک می‌گویم. آنها در حال گذراندن یک روند باورنکردنی هستند. رقابت برای قهرمانی هنوز به پایان نرسیده اما ابتدا باید وضعیتمان را درست کنیم. فرصت بعدی و یک بازی بسیار مهم برای ما چهارشنبه است.»

دیدگاه‌ها