کد خبر : 2001540 | 23 بهمن 1402 ساعت 00:51 | 52K بازدید | 76 دیدگاه

ستاره جدید به جای بازیکن مصدوم

فوری: مهاجم برزیلی در راه تراکتور

مدی عامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که این تیم به جای محمد قنبری یک وینگر را در خط حمله جذب می‌کند.

فوری: مهاجم برزیلی در راه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعات پیرامون جذب هافبک دفاعی و فوروارد نوک برای تیم تراکتور ادامه دارد اما هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که مهاجم جدید این تیم در پست محمد قنبری جذب خواهد شد.

به این ترتیب وینگر راست، احتمالا آخرین خرید تراکتور در بازار نقل و انتقالات است و با اعلام مدیرعامل باشگاه، بازیکنی برزیلی به تراکتور ملحق خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص آخرین وضعیت تیم توضیح داد: فعلاً درخواست کادرفنی تیم، برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، هافبک دفاعی و یا فوروارد نیست، می‌خواهیم بازیکنی در پست وینگر جایگزین محمد قنبری کنیم. کادرفنی در اردوی ترکیه بازیکنان مختلفی را در پست هافبک دفاعی محک زده و مشکلی از این حیث وجود ندارد. یادمان نرفته که بازیکنی همچون رضا اسدی با تغییر پست، به موفقیت‌های کنونی دست یافته است.

وی با اشاره به مصدومیت و عمل جراحی قنبری، افزود: احتمالاً او را تا پایان فصل در اختیار نداشته باشیم. جذب بازیکن خارجی برای تیم متفاوت‌تر از بازیکن داخلی است. بازیکن خارجی تا زمانی که قرارداد بسته نشود، نمی‌آید. قرارداد «رومل کیوتو» را نیز بر اساس سوابق گذشته به گونه‌ای منعقد کرده بودیم که در صورت عدم رضایت کادرفنی، از تیم جدا شود. بازیکن خیلی خوبی بود، ولی به مرز آمادگی نرسیده بود.

نصیرزاده در پایان گفت: حضور چند بازیکنی که در فضای مجازی نامی از آن‌ها برده می‌شود، صحت ندارد. فعلاً بازیکن برزیلی که در لیگ تایلند بازی می‌کند، مدنظرمان قرار دارد.

دیدگاه‌ها