کد خبر : 2001799 | 24 بهمن 1402 ساعت 09:17 | 7.6K بازدید | 9 دیدگاه

آلگری: هدف ما لیگ قهرمانان است نه قهرمانی!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که سطح بازی اینتر با تیمش فرق دارد و هدف آنها کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

آلگری: هدف ما لیگ قهرمانان است نه قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا روبروی اودینزه به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت باعث شد که اختلاف امتیاز آنها با اینتر که این هفته موفق به پیروزی برابر رم شده بود در صدر جدول بیش از پیش افزایش پیدا کند و این موضوع ناراحتی و عصبانیت هواداران یووه را هم به دنبال داشت که پس از بازی بازیکنان را هو کردند. 

آلگری در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «روزهای عجیب و حساسی است چون ما در سه بازی تنها یک امتیاز کسب کردیم. هدف مهمی داریم که کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. ما باید دوباره بتوانیم سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آوریم. 

1990288

پانزده روز گذشته سخت بود. ما برابر امپولی 10 نفره شدیم. امشب اودینزه فقط یک شوت در چارچوب داشت که به گل تبدیل شد اما ما فقط در نیمه اول سه یا چهار فرصت داشتیم. نباید کاری که تا به حال انجام دادیم را دست‌کم بگیریم. بازیکنان من کاری فوق العاده انجام دادند و در این لحظات است که می‎‌توانیم رشد کنیم، بنابراین باید به تلاش ادامه دهیم. 

من فکر می‌کنم نیمه اول از نظر فنی خوب بود اما وقتی شانسی داریم، باید گل بزنیم. روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم. بازیکنان کافی در داخل محوطه جریمه نبودند. متاسف هستیم چون دیگر رکورد شکست ناپذیری در خانه را نداریم. باید همچنان به تلاش ادامه دهیم و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر کنیم. 

بلندپروازی نزدیک ماندن به اینتر در صدر جدول به ما انگیزه بسیاری می‌دهد اما من همیشه گفته‌ام که آنها فصل بسیار خوبی دارند و شایسته تحسین هستند. آنها پروژه خوبی را با آنتونیو کونته آغاز کردند و طبیعی است که مدعی باشند. یوونتوس دو سال قبل مسیر متفاوتی را شروع کرد و هدف ما متفاوت است. اینتر در سطح دیگری است.»

دیدگاه‌ها