کد خبر : 2001875 | 24 بهمن 1402 ساعت 15:11 | 15K بازدید | 18 دیدگاه

ایگناسیو پس از 12 بازی رفت؛

رسمی: مارتینز و اسپانیایی‌ها با فولاد فسخ کردند

باشگاه فولاد خوزستان خبر از پایان همکاری با سرمربی و کادر فنی اسپانیایی خود داد.

رسمی: مارتینز و اسپانیایی‌ها با فولاد فسخ کردند

به گزارش "ورزش سه"، ایگناسیو مارتینز که پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفت و در پایان نیم‌فصل 15 امتیاز به دست آورد و تیمش در رتبه یازدهم جدول قرار داشت، به پایان همکاری با سرخ پوشان اهوازی رسید.

باشگاه فولاد خوزستان پس از کنار رفتن از جام حذفی به دنبال قطع همکاری دو جانبه با ایگناسیو مارتینز و دستیاران اسپانیایی وی بود که امروز این اتفاق افتاد تا در فاصله 24 ساعت مانده تا نخستین بازی این تیم در دور برگشت لیگ برتر، برای دومین بار سرمربی قرمزهای اهواز تغییر کند.

1990428

در اطلاعیه باشگاه فولاد در این باره آمده است:
«با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه مبنی بر قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز، طی دو روز گذشته بهرام رضاییان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان جلساتی را با این سرمربی و دو دستیار اسپانیایی او برگزار کرد.

در این جلسات طولانی درباره شیوه قطع همکاری سه عضو اسپانیایی کادرفنی بحث و تبادل نظر شد و در نهایت طی توافقی دو طرفه این اقدام صورت پذیرفت.

بر این اساس قرارداد ایگناسیو مارتینز سرمربی و خاوی سانچو و خوانما گوئررو دو دستیار او به صورت توافقی فسخ شد و آنها به زودی اهواز را ترک خواهند کرد.»

شکست عجیب فولاد خوزستان در اولین مرحله از جام حذفی مقابل چادرملو نگرانی مدیران این باشگاه را بابت شرایط فنی این تیم افزایش داد و مزید بر علت شد تا آنها تصمیم به قطع همکاری با این سرمربی اسپانیایی بگیرند.

دیدگاه‌ها