کد خبر : 2001884 | 24 بهمن 1402 ساعت 15:40 | 17.2K بازدید | 8 دیدگاه

نواف العقیدی در تمامی مسابقات پنج ماه محروم است

عصبانیت مربی رونالدو: این سوال را از مانچینی بپرسید!

لوئیس کاسترو می‌گوید که در فرهنگ لغت او و تیمش چیزی به نام ترس وجود ندارد.

عصبانیت مربی رونالدو: این سوال را از مانچینی بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، النصر به مصاف الفیحاء می‌رود. سرمربی زردپوشان ریاض با حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه، عصبانیت خود بابت محروم شدن نواف العقیدی را به زبان آورد.

لوئیس کاسترو، مربی پرتغالی النصر همچنین در صحبت‌هایی که مطرح کرد، از توانایی تیمش برای صعود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز اطمینان کرد.

کاسترو در نشست خبری پیش از بازی گفت: با آنالیز حریف و برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیم، به خوبی برای مسابقه فردا آماده شده‌ایم و برای اصلاح برخی از اشتباهات در آخرین بازی برابر الهلال تلاش کردیم. به طور کلی برای دیدار دشوار فردا کاملا آماده هستیم.

او ادامه داد: ما مثل خیلی از باشگاه‌‎های بین المللی در دو دوره صبح و عصر تمرین می‌کنیم و در 6 بازی اخیر 23 گل به ثمر رساندیم اما وقتی نتایج بدی رخ می‌دهد همه به دنبال چیزهای منفی هستند.

1990433

وی افزود: ما از رویارویی با الفیحاء ترسی نداریم، ترس واژه بسیار مهمی است اما زیاد آن را دوست نداریم، ترس دشمن موفقیت است، بنابراین در فرهنگ لغت ما وجود ندارد.

سرمربی النصر درباره محرومیت سنگین دروازه‌بان تیمش نیز گفت: نواف العقیدی 5 ماه محروم شد که این محرومیت شامل تمام مسابقات داخلی و خارجی می‌شود و در مورد این مجازات باید از مانچینی بپرسید زیرا من نمی‌دانم علت آن چیست.

کاسترو افزود: لاجامی محروم و قریب مصدوم است و این مسائل در تصمیم نهایی من برای انتخاب خارجی‌ها برای دیدار فردا تاثیرگذار است.

او در پایان خاطرنشان کرد: به بازیکنانی که دارم اعتماد دارم و مطمئنا آماده‌ترین بازیکن را انتخاب خواهم کرد.

دیدگاه‌ها