کد خبر : 2001915 | 24 بهمن 1402 ساعت 18:02 | 32.6K بازدید | 17 دیدگاه

افشاگری همسر ستاره سابق سیتی از انتقال به عربستان

تیلور وارد، همسر ریاض محرز، اعلام کرد که چگونه از تصمیم جدایی همسرش از منچسترسیتی و انتقال به الاهلی عربستان ناراحت شده است.

افشاگری همسر ستاره سابق سیتی از انتقال به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، انتقال ریاض محرز به عربستان سعودی در تابستان گذشته شوک بزرگی برای هواداران فوتبال بود، اما هیچ‌کس بیش از تیلور وارد، همسر او تحت تاثیر قرار نگرفته است.

این مدل 26 ساله در مستند جدیدی که از او منتشر شده گفته چطور پس از اعلام خبر انتقال به عربستان توسط همسرش شوکه شده و اشک ریخت.

برنامه «Married to the Game» قرار است جزئیات نقل مکان این زوج به عربستان سعودی را نشان دهد و ماجرای زندگی آن‌ها در این کشور را به تصویر بکشد.

1990477

وارد درباره ویدیویی که از گریه کردن او منتشر شده، به دیلی میل گفت: "من مدام آن را در رسانه‌های اجتماعی می‌بینم. تمام آن هفته واقعاً مثل یک بحران احساسی بود. این یک شوک بزرگ بود و من مطلقاً هیچ ایده‌ای نداشتم. در یک روز برنامه‌ریزی می‌کردیم که ریاض به تمرینات پیش فصل سیتی برگردد و بعد همان شب قرار شد به عربستان برویم. من تمام این حرکت را برنامه‌ریزی می‌کردم. فکر می‌کنم در آن زمان بسیار طاقت‌فرسا بود و شوک بزرگی بود چون اصلاً برای آن آماده نبودم. ریاض مستقیما سر بحث رفت و اصل مطلب را گفت. ریاض اینطور است که "همین است، حالا باید از پس آن بربیایی"، در حالی که من احساساتی‌تر هستم."

وارد درباره تصمیم ناگهانی ریاض محرز برای انتقال به الاهلی عربستان گفت: "در آن زمان در تعطیلات بودیم و صحبت‌هایی در مورد این انتقال وجود داشت. ریاض چند سال از قراردادش با سیتی باقی مانده بود و واقعاً در آنجا راحت بود. هر مکالمه‌ای بین ما مثل این بود که "ما هنوز جدا نمی‌شویم، این چیزی است که چند سال دیگر در نظر خواهیم گرفت." من شنیده بودم که شایعاتی وجود دارد اما هرگز آن را جدی نمی‌گرفتم. یک روز در حالی که من در ساحل نشسته بودم به من زنگ زد و گفت: "من دارم از باشگاه جدا می‌شوم و فردا می‌رویم، همین". من تلفن را قطع کردم و فقط اشک ریختم. مدام با خودم فکر می‌کردم که "باورم نمی‌شود که دارد این اتفاق می‌افتد". خیلی سریع اتفاق افتاد، ما فرصت نداشتیم با همه خداحافظی کنیم. او در روزی که تمرینات را شروع کرده بود می‌خواست سیتی را ترک کند."

او در مورد زندگی در عربستان سعودی گفت: "تاکنون، تجربه شگفت‌انگیزی بوده است. شرایط بسیار متفاوتی است. اینجا تفریحات بیشتر است و همینطور ساکت‌تر و آرام‌تر است، منچستر شهر بسیار شلوغی است. من بیشتر از همه حسرت ندیدن دوستان و خانواده‌ام را دارم. شما نمی‌توانید عربستان را با انگلیس مقایسه کنید. هیچ چیز آنجا مانند اینجا نیست. من تا الان از حضور در عربستان لذت برده‌ام، فقط احساس می‌کنم در تعطیلات هستم، هنوز احساس نمی‌کنم به اینجا نقل مکان کرده‌ام."

دیدگاه‌ها