کد خبر : 2001969 | 24 بهمن 1402 ساعت 22:30 | 10.2K بازدید | 11 دیدگاه

ایوان پروودل:

راز شکست دادن بایرن نترسیدن از آنهاست

ایوان پروودل، دروازه‌بان لاتزیو،‌ می‌گوید کلید پیروزی مقابل بایرن مونیخ نترسیدن از آنهاست!

راز شکست دادن بایرن نترسیدن از آنهاست

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب از ساعت ۲۳:۳۰ میزبان بایرن مونیخ است. ایوان پروودل که در دروازه لاتزیو عملکرد نسبتاً خوبی داشته، درباره بازی حساس تیمش صحبت کرده است.

نحوه صعود به مرحله حذفی؟
گروه ما گروه سختی بود. شاید از بیرون آسان به نظر برسد، اما اتلتیکو، فاینورد و سلتیک همگی تیم‌های سطح بالایی هستند. با توجه به کیفیت بازی‌ها و باتجربه نبودن بازیکنان‌مان، به‌نظرم دست به کار بزرگی زدیم که از آن گروه صعود کردیم.

رویارویی با بایرن مونیخ؟
آنها از هر سه تیم دور گروهی تیم بهتری هستند. کیفیت بسیار بالایی دارند و از بهترین تیم‌های جهان هستند، اما به این معنی نیست که نتوانیم آنها را شکست دهیم. اگر از آنها نترسیم و خود را از پیش‌ بازنده ندانیم می‌توانیم بر آنها غلبه کنیم.

شرایط روحی تیم؟
رسیدن به مرحله یک‌هشتم به ما یادآوری کرد که چه دستاورد بزرگی می‌توانیم به دست بیاوریم. اکنون اعتماد‌به‌نفس زیادی داریم. ما می‌توانیم هر کار بزرگی را انجام دهیم.

آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان؟
من رویای بردن چمپیونزلیگ را دارم. از زمانی که کودک بودم عاشق این تورنمنت بودم. اولین فوتبالی که دیدم فینال چمپیونزلیگ بوده است. موسیقی چمپیونزلیگ را همیشه گوش می‌کردم و آرزو داشتم روزی در فینال بازی کنم. الان این آرزو در دسترس است و می‌خواهیم به آن برسیم.

دیدگاه‌ها