کد خبر : 2001996 | 25 بهمن 1402 ساعت 00:51 | 41.6K بازدید | 40 دیدگاه

چرا تست پزشکی مهدی برای نرآتزوری لغو شد؟

بدون شک طارمی بازیکن اینتر است!

با وجود به تعویق افتادن موقت تست پزشکی مهدی طارمی، هیچ تردیدی در مورد انتقال او به اینتر میلان وجود ندارد.

بدون شک طارمی بازیکن اینتر است!

به گزارش "ورزش سه"، این را جان‌لوکا دی‌مارزیو، خبرنگار معروف اسکای اسپورت می‌گوید. امروز اعلام شد که اینتر میلان تست‌ پزشکی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو را به تعویق انداخته است.

این بازیکن ۳۱ ساله از ماه گذشته با نراتزوری به توافق کامل رسیده است و اینتر قبلاً این موضوع را به پورتو، باشگاه طارمی، اطلاع داده است.

پزشکان در این انتقال دارای نقشی جدی خواهند بود. طارمی باید مانند هر نقل و انتقالی تست‌های پزشکی خود را انجام دهد و سپس در صورت نبود هیچ مشکلی، می‌تواند قراردادش با اینتر را امضا کند.

گزارش‌های دیروز حاکی از این بود که تست پزشکی طارمی امروز انجام خواهد شد. پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی، پیش از انتقال آزاد تابستانی‌اش به اینتر، آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته است.
انتظار می‌رفت طارمی هم امروز تست‌های پزشکی‌اش را در میلان انجام دهد اما اعلام شد که فعلا این اتفاق نخواهد افتاد.

1990623

نگران نباشید! با وجود تعویق تست پزشکی، انتقال طارمی قطعی است. دی‌مارزیو و تمام رسانه‌های نزدیک به اینتر تایید کرده‌اند که تعویق تست پزشکی انتخاب اینتر بوده تا برنامه‌های پورتو و بازیکن ایرانی دچار مشکل نشود.

تمام تمرکز باشگاه پرتغالی و طارمی بر روی بازی با آرسنال در چارچوب دور حذفی چمپیونزلیگ در چهارشنبه آینده است و اینتر نمی‌خواهد با این کار حواس‌پرتی ایجاد کند. اینتر خواست به طارمی و تیمش احترام بگذارد و تست را به تعویق بیندازد اما این هیچ مشکلی در انتقال ستاره ایرانی ایجاد نمی‌کند. او به‌زودی تست‌های پزشکی‌اش را می‌گذراند و به اینتر خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها