کد خبر : 2002120 | 25 بهمن 1402 ساعت 15:30 | 44.4K بازدید | 22 دیدگاه

به اتهام توهین به گرین‌وود

رسمی: تشکیل پرونده برای مجازات بلینگام

لالیگا مدارک توهین احتمالی جود بلینگام علیه میسون گرین‌وود را به کمیته برگزاری بازی‌های فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرد.

رسمی: تشکیل پرونده برای مجازات بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا دو هفته پیش اعلام کرد که تحقیقات درباره اتهامی که در بازی رئال ‏مادرید و ختافه به جود بلینگام وارد شده را آغاز کرده است. بلینگام متهم شده که در جریان ‏درگیری با میسون گرین‌وود به او توهینی کرده که طبق قوانین می‌تواند برای او مجازات ‏به همراه داشته باشد.‏

لالیگا برای بررسی اینکه آیا واقعا توهینی زشت و در حد ‏مجازات توسط بلینگام خطاب به گرین‌وود گفته شده است یا نه یک متخصص لب‌خوانی ‏استخدام کرده بود.

1990813

ادعاها علیه بلینگام می‌گوید او در بازی گرین‌وود را متجاوز خطاب کرده است. این ‏اشاره به پرونده‌ای است که در انگلیس علیه این ستاره انگلیس باز شد ولی در نهایت به ‏تبرئه او انجامید. در نهایت اما فشارهای شدید باعث شد منچستریونایتد گرین‌وود را به ‏ختافه قرض بدهد. 

امروز رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که بعد از اتمام تحقیقات، لالیگا مدارک را به کمیته برگزاری مسابقات ارائه کرده و علیه ستاره رئال پرونده‌ای تشکیل شده است. بر این اساس حالا کمیته برگزاری باید تصمیم بگیرد که بلینگام را جریمه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها