کد خبر : 2002223 | 26 بهمن 1402 ساعت 03:00 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

آنتونیو کونته:

با لوکاکو و فن دایک در چلسی شکست‌ناپذیر می‌شدم

آنتونیو کونته فاش کرد که با ویرجیل فن دایک و روملو لوکاکو در مورد امضای قرارداد با چلسی مذاکره کرده بود.

با لوکاکو و فن دایک در چلسی شکست‌ناپذیر می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته فاش کرد که می‌خواست روملو لوکاکو و ویرجیل فن دایک را هنگامی که مربی چلسی بود به این تیم منتقل کند.

سرمربی ایتالیایی که در طول دو سال حضور خود در استمفوردبریج، چلسی را به قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی هدایت کرد، تایید کرد که با دو بازکن سرشناس مذاکره کرده بود.

کونته در مصاحبه‌ای اختصاصی با تلگراف گفت: "گواردیولا بهترین مربی جهان است. سپس وقتی بهترین مربی جهان باشگاهی دارد که از او حمایت می‌کند و می‌تواند برای جذب بازیکنان مهم در هر فصل بودجه خوبی داشته باشد چون می‌خواهند در بهترین سطح از فوتبال جهان باقی بمانند، رقابت با آن در یک سطح بسیار دشوار است."

1990983

او درمورد فعالیت خود در چلسی گفت: "سابقه من نشان می‌‎دهد که همیشه در شرایط سخت و با مشکلات به باشگاه‌هایی که داشتم ملحق شدم. همیشه چیزی می‌سازم. بعد از اولین فصل حضورم در چلسی، زمانی که عنوان قهرمانی را به دست آوردیم، می‌توانستیم بیشتر روی فوتبال انگلیس مسلط باشیم. ما با روملو لوکاکو و ویرجیل فن دایک صحبت کردیم و با آن دو بازیکن مهم می‌توانستیم شرایط را تغییر دهیم."

در اولین فصل مربیگری در انگلیس، این مربی 54 ساله با مربیانی مانند ژوزه مورینیو، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کرد.

دیدگاه‌ها