کد خبر : 2002283 | 26 بهمن 1402 ساعت 10:07 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف تلخ: دچار بحران شدیم و می‌ترسیم

سرمربی نیان الکترونیک مشهد ابراز امیدواری کرد که آن‌ها در لیگ برتر والیبال ماندگار شوند.

اعتراف تلخ: دچار بحران شدیم و می‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از این دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه سه بر صفر نیان الکترونیک بحران‌زده را شکست دهد. نیان با این شکست حالا بیش از پیش به حضور در پلی‌اوت نزدیک شده است.

حامد صمدی سرمربی نیان الکترونیک مشهد بعد از این شکست گفت: "امروز تیم عملکرد خوبی نداشت و از سوی دیگر، با توجه به عملکرد خوب بعضی بازیکان سیرجان، روز خوبی برای آن‌ها بود. فولاد سیرجان بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارد و سطح فنی تیم بالا است. از طرفی عملکرد نیان نسبت به مسابقات قبلی ضعیف‌تر بود و چنین انتظاری از بازیکنان نداشتیم. با توجه به شرایط موجود، نیان الکترونیک دچار بحران شده و بازیکنان این تیم ترس از شکست دارند و با استرس پا به میدان می‌گذارند. در نیان بازیکنان جوانی در اختیار داریم و امروز حمزه نیک‌بین بازیکن 18 ساله مشهدی به میدان رفت."

او در ادامه گفت: "رقابت در شرایط بحرانی سخت است. امیدوارم باشگاه به تیم کمک کند و با برگزاری جلسات آتی بتوانیم از این شرایط خارج شویم. با توجه به وضعیتی که از هفته هفتم لیگ سراغ نیان آمد، آنچه می‌خواستیم انجام نشد و هدف‌گذاری تغییر کرد. اکنون در پی حفظ سهمیه لیگ برتری استان هستیم و شایان ذکر است که حذف چنین اسپانسر خوبی از لیگ حیف است. در این رویداد بازیکنانی چون محمد موسوی و پوریا حسین خانزاده حضور داشتند و باعث حضور تماشاگران زیادی در سالن شد. اما با عملکرد بد شرمنده آن‌ها شدیم.

حق مشهد این نیست. در شرایط کنونی هر کس به سهم خود مقصر است؛ بازیکنان، کادر فنی و در راس آن‌ها خود من مقصر هستم و باشگاه و سایر دست‌اندرکاران هم به سهم خودشان تقصیر دارند. البته این شرایط می‌تواند برای سایر تیم‌ها حتی در رشته‌های ورزشی دیگر هم به وجود بیاید. هشت مسابقه اول نیان در دور برگشت نسبت به پنج بازی آینده سخت‌تر بود و امیدوارم با جلسات روزهای آینده بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که از این وضعیت خارج شویم و سهمیه استان را حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها