کد خبر : 2002289 | 26 بهمن 1402 ساعت 10:25 | 11.3K بازدید | 18 دیدگاه

کری سنگین برای بایرن: ناراحتیم که بیشتر گل نزدیم!

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، می‌گوید از این که تیمش از 10 نفره شدن بایرن بیشتر استفاده نکرد ناراحت است.

کری سنگین برای بایرن: ناراحتیم که بیشتر گل نزدیم!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

در حالی‌که همه منتظر تماشای درخشش ستاره‌های بایرن در این بازی بودند، این لاتزیو بود که موفق شد از فرصت به دست آمده از روی نقطه پنالتی بهترین استفاده را کند و در بازی رفت به پیروزی برسد تا کار صعود حریف را به اما و اگر بکشاند. 

ساری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این پیروزی با سختی و تلاش به دست آمد. از این که توانستیم یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا را شکست دهیم بسیار خوشحال هستیم اما در عین حال از این که فرصت‌های دیگر را از دست دادیم ناراحت هستیم و حسرت می‌خوریم. 

1990459

ما در تمام طول بازی سعی کردیم فقط یک هدف را در ذهن خودمان حفظ کنیم. طبیعی است که در لحظاتی از بازی هم شرایط سختی را سپری کردیم اما در عین حال فرصت گلزنی زیادی هم داشتیم. خوشبختانه یکی از آنها را به گل تبدیل کردیم. 

توماس توخل موفقیت‌های بسیار بیشتری نسبت به من دارد، بنابراین می‌داند که حالا باید چه کاری انجام دهد. بایرن تیمی قدرتمند است و من تحت تاثیر بسیاری از بازیکنان آنها که از نیمکت به زمین بازی رفتند قرار گرفتم.»

دیدگاه‌ها