کد خبر : 2002425 | 27 بهمن 1402 ساعت 03:01 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

ته‌ورده همچنان تعویضی برای حفظ نتیجه:

برج‌ هلندی ‌گل‌گهر برنامه‌ای برای گلزنی ندارد!

مهاجم بلندقامت گل‌گهر در جریان بازی تاکتیکی این تیم گلزنی را فراموش کرده است!

برج‌ هلندی ‌گل‌گهر برنامه‌ای برای گلزنی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، میشل ته‌ورده بازیکن سورینامی-هلندی تیم فوتبال گل‌گهر در بازی با فولاد خوزستان هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد تا مانند دیگر مسابقات این تیم همچنان در گلزنی ناکام باشد و با هدف خاصی به میدان فرستاده شود.

مارینوس در بازی با فولاد خوزستان او را به زمین مسابقه فرستاد تا از قامت بلند و فیزیک مناسب او برای حفظ توپ در زمین فولاد استفاده کند و با وقفه‌ای که او در زمان دریافت توپ ایجاد می‌کند، وینگرها و هافبک‌های گل‌گهر روی دستش قرار بگیرند و حمله‌ای را روی دروازه رقیب ایجاد کنند، یکی دیگر از قابلیت‌های او اضافه شدن در زمان ضربات آزاد و کرنر به خط دفاعی گل‌گهر و برتری قدی و قدرت سرزنی نسبت به تیم مهاجم است.

این اتفاقات در حالی افتاده است که در زمان حضور او در لیگ ایران انتظار حضور یک مهاجم گلزن و موقعیت‌شناس را در تیم گل‌گهر می‌کشیدیم و با رزومه و فیزیک خوبی که این بازیکن داشت از او به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی یاد می‌شد، اما همچنان در گلزنی و حتی خلق موقعیت برای گل‌گهر ناتوان بوده است.

البته سبک فوتبال گل‌گهر و علاقه‌ای که بازیکنان کناری این تیم برای نفوذ به محوطه جریمه دارند باعث شده است تا توانایی‌های این مهاجم سرزن در ترکیب این تیم به چشم نیاید و یکی از ناکام‌ترین مهاجمان این تیم در گلزنی باشد، البته او در بازی با فولاد خوزستان چندین مرتبه در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما بازیکنان کناری به خوبی او را تغذیه نکردند.

همچنان بازی‌های زیادی در نیم فصل دوم باقی‌مانده است و باید دید این ستاره هلندی تیم گل‌گهر می‌تواند به ناکامی‌اش پایان ببخشد و اولین گل خود را با پیراهن گل‌گهر به ثمر برساند یا فصل طور دیگری برای او به پایان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها