کد خبر : 2002654 | 27 بهمن 1402 ساعت 19:56 | 19.5K بازدید | 5 دیدگاه

رانیری: افت کرده بودم، بازیکنانم گفتند بمان و بجنگ!

کلودیو رانیری با افشاگری تصمیمش برای جدایی از کالیاری، تایید کرد که به دلیل حمایت شاگردانش تصمیم گرفت در این باشگاه بماند.

رانیری: افت کرده بودم، بازیکنانم گفتند بمان و بجنگ!

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری فاش کرد به بازیکنانش اطلاع داده خواستار جدایی است اما آن‌ها او را متقاعد کردند که بماند و بجنگد!

کالیاری در منطقه سقوط قرار دارد و در 4 بازی آخر سری A شکست خورده است. آن‌ها در 5 بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند.

رانیری امروز فاش کرد که تصمیم به استعفا گرفته بود اما به درخواست بازیکنانش منصرف شده است. مربی ایتالیایی روز یکشنبه پس از شکست خانگی 3-1 مقابل لاتزیو، این تصمیم را به بازیکنانش اطلاع داده بود.

1991637

رانیری گفت: "من با تیم صحبت کردم. آنها به یک شوک نیاز داشتند. به آن‌ها گفتم استعفا می‌دهم، اما تیم مخالف بود. گفتند باید کنار هم بجنگیم و من هم قبول کردم! گفتم: "مشکلی نیست، بیایید برای تکمیل این ماموریت بجنگیم." بالاخره، بچه‌ها قبول کردند و الان من اینجا حضور دارم."

کالیاری در بازی‌های هفته بیست و پنجم سری A باید به در خارج از خانه به مصاف اودینزه برود. رانیری گفت: "بازی سختی خواهد بود، ما تلاش می‌کنیم به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم. من خوبم، فکر نمی‌کنم با توجه به نتیجه‌ای که داشتیم، خیلی از مربیان مانند من از حمایت تیم‌شان برخوردار شوند. من واقعاً افت کرده بودم، اما بازیکنان به من انگیزه زیادی دادند و به من گفتند که باید با هم بجنگیم."

دیدگاه‌ها