کد خبر : 2002726 | 28 بهمن 1402 ساعت 08:20 | 52.6K بازدید | 44 دیدگاه

یک یار اضافه در حملات استقلال (عکس)

استقلال با حضور فول‌بک‌هایش در حملات تنوع هجومی بیشتری را تجربه کرد.

یک یار اضافه در حملات استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان تاکتیک جالبی داشت که بارها از همین روش موقعیت گلزنی خلق کرد اما با بی‌دقتی بازیکنان این تیم منجر به گلزنی نشد.

زمانی که استقلال در موقعیت هجومی قرار می‌گرفت یکی از فول‌بک‌های این تیم از کناره‌های خط به داخل محوطه جریمه و در نقطه کور مدافعان حریف نفوذ می‌کرد و نظم دفاعی تیم حریف را به هم می‌ریخت و بارها ابولفضل جلالی و صالح حردانی از این روش برای یکدیگر موقعیت خلق کردند.

جلالی 2.3 بار نزدیک به محوطه شش قدم صنعت نفت صاحب موقعیت شد که ضربات سر او شدت و زاویه مناسب را نداشت و همین از دست رفتن موقعیت‌ها حسرت و ناراحتی جواد نکونام را به همراه داشت، مشخص است که استقلال در طول نیم فصل برنامه‌ ویژه‌ای روی این تاکتیک خواهد داشت و ناراحتی نکونام برای به ثمر ننشستن برنامه‌هایی بوده که در تمرینات مرور کرده‌اند.

1991740

نفوذ فول‌بک‌های استقلال به داخل محوطه جریمه یک دلیل دیگر هم دارد، آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا در نیمه دوم نزدیک به وسط زمین و مایل به کناره‌ها بازی می‌کردند و فضای خالی پشت سر جلالی و حردانی را پوشش می‌دادند تا آنها بتوانند با خیال راحت‌تر و با حرکات انفجاری در محوطه جریمه حضور پیدا کنند.

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها در طول فصل برنامه‌ ویژه‌ای روی این حرکات خواهند داشت و با توجه به غیبت یامگا و خصوصیات بازی متفاوت حردانی و یامگا و اضافه شدن میلاد فخرالدینی اجرای این حرکت برای آنها امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها