کد خبر : 2002783 | 28 بهمن 1402 ساعت 13:00 | 37.7K بازدید | 27 دیدگاه

او با گلزنی هم خودش هم من را خوشحال می‌کند

فریاد بلند اللهیار در وسترلو (عکس)

اللهیار صیادمنش، لژیونر فوتبال ایران که در بازار نقل و انتقالات ژانویه راهی بلژیک شد، خیلی زود در ترکیب این تیم جایگاه ثابت پیدا کرده است.

فریاد بلند اللهیار در وسترلو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و ششم لیگ بلژیک شب گذشته وسترلو به مصاف استاندارد لیژ رفت که این سومین حضور اللهیار صیادمنش در ترکیب وسترلوی بلژیک بود که در این جدال، مهاجم 22 ساله این تیم مثمر ثمر واقع شد و جدای از موقعیت‌های بسیار زیادی که برای وسترلو ایجاد کرد، سه موقعیت مسلم گلزنی هم خودش داشت اما از گلزنی بازماند.

عملکرد اللهیار صیادمنش در این بازی موجب شد ریک دی میل سرمربی 42 ساله وسترلو در نشست خبری به تمجید از او پرداخت و گفت: خوشحالم که اللهیار به عنوان یک بازیکن باکیفیت و تاثیرگذار به تیم ما اضافه شده است. او در سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشت و امیدوار هستم هر چه زودتر با گلزنی برای تیم، هم خودش و هم من را خوشحال کند. هنوز به جایگاه موردنظرمان نرسیده‌ایم اما امشب را خوشحالی می‌کنیم تا با انگیزه‌ای بیشتر فصل را ادامه دهیم.

1991796

در تصاویری که از اللهیار منتشر شده او را در حال افسوس خوردن از بابت از دست دادن یک موقعیت گلزنی نشان می‌دهد، مهاجمی که یکی از امیدبخش‌ترین بازیکنان ایران در یک دهه گذشته بوده و همه منتظر هستند کیفیت بین المللی خود را روزی نشان بدهد.
بازیکنی که پیش‌قراول تغییرات تیم ملی در آینده خواهد بود، اگر چه ایران در خط حمله همچنان از تراکم بزرگ برخوردار است.

این تیم اکنون با 29 امتیاز از 26 دیدار، در رتبه دهم لیگ شانزده تیمی بلژیک است و در تلاش است تا بتواند خودش را به منطقه 6 تیم بالانشین فوتبال بلژیک نزدیک کند. اللهیار صیادمنش نیز که پس از اتفاقاتی که در جریان مخالفت او با سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه هال سیتی داشت، در ژانویه راهی بلژیک شد تا همراه با دنیس اکرت و کاوه ظهیرالاسلام سومین لژیونر حال حاضر این لیگ باشد.

دیدگاه‌ها