کد خبر : 2002784 | 28 بهمن 1402 ساعت 13:02 | 47.7K بازدید | 22 دیدگاه

با انگیزه‌ترین بازیکن استقلال 90 دقیقه روی نیمکت

پیمان بابابی با 5 گل بهترین آمار را در بین بازیکنان استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در اختیار داشت.

با انگیزه‌ترین بازیکن استقلال 90 دقیقه روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی ستاره بازی استقلال در آخرین بازی نیم فصل در بازی صنعت نفت آبادان فرصت حضور در زمین پیدا نکرد و نود دقیقه روی نیمکت این تیم حضور داشت.

بابایی در آخرین مسابقه استقلال مقابل پیکان پس از حضور در زمین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و شرایط تیمی استقلال را دگرگون کرد و یک گل هم برای این تیم به ثمر رساند و با توجه به درخششی که در آخرین بازی فصل داشت، پیش‌بینی می‌شد در بازی با نفت آبادان فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

این در حالی است که پیمان بابایی در بین تمام بازیکنان استقلال بهترین عملکرد فردی را مقابل صنعت نفت آبادان داشته است، او تا کنون 5 گل مقابل این تیم به ثمر رسانده است و با پیراهن استقلال هم سابقه گلزنی مقابل این تیم را داشته است.

2 گل با پیراهن تراکتور، 1 گل با پیراهن گسترش فولاد، ماشین‌سازی و استقلال مجموع 5 گل بابایی مقابل این تیم بوده است.

جواد نکونام در این مسابقه تدابیر تاکتیکی خاصی را دنبال می‌کرد و دو بازیکن فیزیکی خود را در خط حمله قرار داد و از دقیقه 70 مهرداد محمدی را به میدان فرستاد و در این بازی پیمان بابایی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

با توجه به جدایی ارسلان مطهری از استقلال و اضافه نشدن مهاجم جدید به این تیم بابایی در ادامه فصل شانس حضور در ترکیب استقلال را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها