کد خبر : 2002908 | 28 بهمن 1402 ساعت 21:33 | 20.2K بازدید | 22 دیدگاه

کری‌خوانی آرسنالی‌ها: نصف تیممان برای شما کافی است!

هواداران آرسنال در جریان بازی تیشمان مقابل برنلی عملکرد ضعیف این تیم را تحقیر کردند.

کری‌خوانی آرسنالی‌ها: نصف تیممان برای شما کافی است!

به گزارش "ورزش سه"،  توپچی‌ها عصر امروز به مصاف برنلی رفتند و در یک بازی خارج از خانه موفق شدند میزبان قعر جدولی را با پنج گل و با نتیجه 5-0 در هم بکوبند. درست از همان سوت اول بازی، بازی برای آرسنال یک طرفه بود و هواداران تیم میهمان در حال گذراندن اوقات خوشی در جایگاه خود بودند. این تیم حتی از همان دقیقه چهارم بازی توسط کاپیتان مارتین اودگارد به گل رسید تا با خیال راحت‌تری به ادامه بازی بپردازد.

هواداران آرسنال برای لذت بردن بیشتر از اوقات خوششان، بارها در جریان بازی تیم حریف را دست انداختند و شعار جدیدی را برای کل کل با این تیم میهمان ساختند: "چه کسی توپ را در دروازه برنلی گذاشت؟! نیمی از تیم لعنتی ما برای شما کافی است!"

1992018

آرسنال شاید آماده‌ترین تیم لیگ برتر در این روزها باشد. این تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر 11 گل در خارج از خانه به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد که آنها در زمانی مناسب به بهترین فرم خود رسیده‌اند و همچنان به چالش کشیدن لیورپول و منچسترسیتی، پادشاهان سال‌های اخیر لیگ برتر، برای کسب عنوان قهرمانی این لیگ ادامه می‌دهند. این تیم با 55 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم گواردیولا در جایگاه دوم قرار گرفته است و امیدوار است بالاخره سیتیزن‌ها این هفته امتیاز از دست بدهند.

دیدگاه‌ها