کد خبر : 2002945 | 29 بهمن 1402 ساعت 00:39 | 21.6K بازدید | 21 دیدگاه

گواردیولا: من نمی‌توانم برای گلزنی به هالند توصیه کنم!

پپ گواردیولا معتقد است او شایسته دادن توصیه و راهنمایی به ارلینگ هالند نیست!

گواردیولا: من نمی‌توانم برای گلزنی به هالند توصیه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز در دیداری حساس در راه قهرمانی برابر چلسی در ورزشگاه اتحاد با تساوی ۱-۱ متوقف شد. با توجه به پیروزی امروز لیورپول حالا فاصله سیتیزن‌ها با صدر افزایش یافته و کارشان برای قهرمانی سخت‌تر شده است. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی در مورد برخی از مسائل مربوط به دیدار امشب تیمش صحبت کرد.

تساوی و از دست دادن امتیاز؟
می‌دانستیم بازی با چلسی یک چالش خواهد بود. بازی خوبی بود. چلسی تیم قدرتمندی است و اینکه تیمی مقابل آنها امتیاز از دست بدهد عجیب نیست. این طبیعی است. ما در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردیم. نیمه اول خوب نبودیم. برای رقابت با این تیم‌های بالای جدول باید ۹۰ دقیقه خوب بازی کرد، نه فقط یک نیمه.

عملکرد کلی در این بازی؟
همانطور که گفتم نیمه اول اصلا خوب نبودیم. به‌عنوان یک تیم و گروه،‌ ما در نیمه اول خودمان نبودیم. شبیه یک تیم آماتور بودیم. دوست ندارم این عملکرد را دیگر ببینم. باید آن نیمه را فراموش کنیم.

1992095

واکنش به این نتیجه در بازی‌های بعدی؟
ما این را در نیمه دوم نشان دادیم. نمی‌توانید بگویید در نیمه دوم خوب نبودیم و واکنش خوبی به نیمه اول نداشتیم. با توجه به فصل گذشته موفقی که داشتیم، همه از ما انتظارات زیادی دارند اما به هر حال اتفاقاتی مانند نیمه اول هم رخ می‌دهد. باید بگذریم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم.

جا ماندن از کورس؟
نه اصلا اینطور نیست. ما هنوز در بالای جدول هستیم و اینطور نیست که با این تساوی به رده پانزدهم رفته باشیم. تا پایان راه زیادی باقی مانده و مطمئنم شانس‌های زیادی خواهیم داشت.

از دست دادن موقعیت‌های زیادی توسط هالند؟
من ۱۱ سال فوتبال بازی کردم و ۱۱ گل زدم. فصلی یک گل. من مرد مناسبی نیستم که به مهاجمان توصیه کنم. ما موقعیت‌هایی را خلق می‌کنیم و دفعه بعد او گل خواهد زد. او را سرزنش نمی‌کنم.

بازی بعدی با برنتفورد؟
آنها را امروز مقابل لیورپول دیدیم. با اینکه باختند اما به‌نظرم در بخشی از بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردند. از فردا به آن دیدار فکر می‌کنیم و می‌خواهیم با بردن این بازی به یک امتیازی صدر برسیم.

دیدگاه‌ها