کد خبر : 2002968 | 29 بهمن 1402 ساعت 01:42 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

یووه در بحران: کاپیتان هم مصدوم شد!

دانیلو، کاپیتان یوونتوس، در دیدار مقابل ورونا دچار مصدومیتی جدی شد و بازی را ترک کرد.

یووه در بحران: کاپیتان هم مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی 2-2 یووه مقابل ورونا دانیلو لنگ لنگان زمین مسابقه را بعد از اتمام بازی ترک کرد و به گفته مسئولان یووه این ستاره نیاز به بررسی بیشتر درباره شدت مصدومیت خود دارد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دانیلو از ناحیه مچ پای چپ دچار پیچ خوردگی جدی شده است و طی چند روز آینده تحت آزمایشات بیشتری قرار خواهد گرفت تا میزان دوری‌اش از میادین تعیین شود.

کاپیتان پس از از دست دادن بازی تیمش مقابل اودینزه به دلیل محرومیت که با شکست 1-0 همراه شد، به ترکیب بازگشته بود. و حتی مجبور شد با وجود مصدومیت 90 دقیقه هم بازی کند.

او پس از یک پرش بلند به طرز ناگواری روی مچ پایش فرود آمد و چند دقیقه در جریان بازی تحت درمان قرار گرفت، اما از آنجایی که یوونتوس پنج تعویض خود را انجام داده بود، مجبور شد دندان‌هایش را به هم فشار دهد و پنج دقیقه پایانی به اضافه وقت‌های تلف شده بازی را با درد در زمین سپری کند.

1992130

دانیلو برای اینکه مطمئن شود زیاد نمی‌دود و نقطه ضعف دفاعی تیمش نیست، در آن لحظات از بازی به موقعیت جلوتری رفت و گلیسون برمر جای او را گرفت. این تغییری موفقیت آمیز نبود و به طور محسوسی یووه در لحظات آخر محتاط بازی میکرد و تمرکز خود را برای تلاش و زدن گل پیروزی بخش از دست داده بود.

دیدگاه‌ها