کد خبر : 2003005 | 29 بهمن 1402 ساعت 11:59 | 42.3K بازدید | 23 دیدگاه

دلیل قطع همکاری تراکتور با کیوتو مشخص شد

باشگاه تراکتور به‌خاطر عدم رضایت پاکو خمس تصمیم به قطع همکاری سریع با ملی‌پوش هندوراسی گرفت.

دلیل قطع همکاری تراکتور با کیوتو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رومل کیوتو یکی از خریدهای تراکتور در شروع نقل و انتقالات زمستانی بود که در اردوی ترکیه به جمع شاگردان پاکو خمس اضافه شد، اما نتوانست نظر سرمربی اسپانیایی را به خود جلب کند تا خیلی زود قراردادش فسخ شود و به لیگ دو عربستان برود.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه پاکو خمس خواستار تقویت تیم در پست مهاجم نوک و وینگر شده بود، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، خمس خواستار جذب بازیکنان جدید در پست‌های وینگر و مهاجم شده بود که در گام نخست، «رومل کیوتو» ملی‌پوش هندوراسی را به عنوان مهاجم نوک جذب کردیم. بر حسب تجربه، قرارداد کیوتو را به نحوی منعقد کردیم که در صورت عدم رضایت سرمربی تیم، بتوانیم به راحتی قطع همکاری کنیم.

او ادامه داد: کیوتو با اینکه سوابق خوبی داشت، اما آمادگی بدنی کافی نداشت و نتوانست کیفیت خودش را در دیدارهای دوستانه نشان دهد و در پایان اردوی ترکیه با این بازیکن قطع همکاری کردیم چون نمی‌توانستیم تا زمان رسیدن این بازیکن به شرایط مطلوب منتظر بمانیم و در این صورت زمان را از دست می‌دادیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: باشگاه در ادامه سجاد آشوری، وینگر تکنیکی تیم ذوب‌آهن را جذب کرد و این بازیکن و رحمان جعفری توانستند خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.

دیدگاه‌ها