کد خبر : 2003014 | 29 بهمن 1402 ساعت 12:38 | 48.5K بازدید | 73 دیدگاه

در صورت نیاز خمس؛

خرید بعدی تراکتور ایرانی خواهد بود

مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید کرد در صورت نیاز سرمربی تیم می‌تواند یک بازیکن ایرانی دیگر به لیست خود اضافه کند.

خرید بعدی تراکتور ایرانی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده در رابطه با جذب میلوش دلتیچ، وینگر صربستانی عنوان کرد: پس از جذب سجاد آشوری و رحمان جعفری، خمس خواستار جذب یک وینگر خارجی چپ پا شده بود. باشگاه با وسواس زیاد رزومه بازیکنان خارجی را بررسی کرد و هدف‌مان جذب بازیکن باکیفیت و آماده بود.

او ادامه داد: جذب بازیکن در نیم فصل، سختی‌های خودش را دارد، چراکه معمولاً باشگاه‌ها اجازه جدایی بازیکنان تأثیرگذارشان را صادر نمی‌کنند. با این حال، پس از چندین روز مکاتبه و مذاکره با میلوش دلتیچ و تیمش، توانستیم انتقال این بازیکن صربستانی را نهایی کنیم. دلتیچ یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و از لیگ برتر یونان که تعدادی از ستاره‌های تیم ملی ایران را در اختیار دارد و به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به لیگ ایران دارد، آمده و شایستگی‌های خود را نشان خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: دلتیچ در اردوی نیم فصل تیمش در آنتالیا حضور داشت و در دیدارهای ماه فوریه لیگ یونان نیز به زمین رفته که نشانگر آمادگی بالای این بازیکن است و این موضوع را می‌توان عمده تفاوت بین دلتیچ و کیوتو قلمداد کرد.  

نصیرزاده تاکید کرد: باتوجه به اینکه امسال سهمیه بازیکنان بزرگسال کاهش یافته و همچنین سهمیه بازیکنان زیر 25 سال هم حذف شده است، در چنین شرایطی باید از بازیکنانی با توانایی بازی در چند پست استفاده کرد. خمس نیز توانایی بالایی در به‌کارگیری بازیکنان در پست‌های دیگر دارد. به‌عنوان مثال محمد آقاجان‌پور، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، میلاد کر و ... بازیکنانی هستند که در صورت صلاحدید کادرفنی، می‌توانند در چند پست بازی کنند.

او ادامه داد: با فسخ قرارداد عارف رستمی، یک جای خالی بازیکن بزرگسال در لیست تیم وجود دارد که براساس اعلام نیاز سرمربی تیم و در صورت وجود بازیکن ایرانی با کیفیت در آن پست، نسبت به تکمیل لیست تیم اقدام خواهیم کرد. هرچند وضعیت تراکتور بسیار خوب بوده و خمس از عملکرد بازیکنان و نقل و انتقالات تیم رضایت دارد.

دیدگاه‌ها