کد خبر : 2003109 | 29 بهمن 1402 ساعت 20:33 | 27.7K بازدید | 26 دیدگاه

2 گل در 7 دقیقه: ستاره یونایتد غیرقابل مهار شده!

راسموس هویلوند با 2 گل برای منچستریونایتد مقابل لوتون تاون به رکورد جدیدی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.

2 گل در 7 دقیقه: ستاره یونایتد غیرقابل مهار شده!

به گزارش "ورزش سه"، راسموس هویلند در بازی مقابل لوتون تاون به رکورد جدیدی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.

منچستریونایتد در نیمه اول بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه لوتون تاون به میدان رفت و تنها پس از 6 دقیقه دو گل زد.

اولین گل هویلوند خیلی زود به ثمر رسید. پیش از اینکه دقیقه یک تمام شود، پاس اشتباه مدافع حریف روی توپ دفع شده از زمین یونایتد به این مهاجم دانمارکی رسید و او با فرار به سمت دروازه موفق شد در موقعیت تک به تک در ثانیه 38 گلزنی کند.

1992295

این مهاجم با گل دقیقه 7 به رکوردش رسید. ارسال کرنر لوک شاو در محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع لوتون به آلخاندرو گارناچو رسید. این بازیکن آرژانتینی پس از کنترل توپ، با ضربه پرقدرت شانس گلزنی خود را امتحان کرد و ضربه او در مسیر دروازه به هویلوند برخورد کرد که سعی می‌کرد روی توپ تاثیری نداشت باشد اما باعث تغییر مسیر آن شد و دومین گل یونایتد را به ثمر رساند.

1992296

2 گل زودهنگام از هویلوند باعث شد او با 21 سال و 14 روز سن به جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که طی 6 بازی متوالی موفق به گلزنی شده است. این رکورد با 21 سال و 272 روز سن تا به امروز در اختیار جو ویل‌لاک بود.

هویلوند پیش از این در بازی‌های برابر استون ویلا (بازی رفت)، تاتنهام، ولورهمپتون، وستهم و استون ویلا (بازی برگشت) گلزنی کرده بود.

دیدگاه‌ها