کد خبر : 2003202 | 30 بهمن 1402 ساعت 09:11 | 32.2K بازدید | 34 دیدگاه

استقلال پیگیر بحث محرومیت مهدی‌پور

باشگاه استقلال به دنبال دریافت وضعیت محرومیت یا عدم محرومیت هافبک خود است.

استقلال پیگیر بحث محرومیت مهدی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان یک گل استثنایی برای برتری استقلال و تثبیت صدرنشینی به ثمر رساند، اما در همین بازی یک کارت زرد هم گرفت تا شایعه چهار اخطاره شدن و محرومیت او مطرح شود.

مهدی مهدی‌پور در دور رفت لیگ برتر مقابل شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان به دلیل دو خطای شدید کارت زرد گرفته بود و برابر صنعت نفت هم با اخطار جریمه شد، اما در صورتی‌که یک کارت دیگر برای او در بازی با آلومینیوم اراک در هفته هشتم ثبت شده باشد، او نیز مثل آرش رضاوند از بازی با ملوان انزلی محروم می‌شود.

داور بازی استقلال و آلومینیوم در دقیقه 72 که مهدی مهدی‌پور با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد، از کارت زرد خود استفاده کرد که مشخص نیست در آن صحنه به پزشک آبی‌ها اخطار داده یا هافبک این تیم.

در صورت ثبت اخطار مهدی مهدی‌پور مقابل آلومینیوم اراک، او در حال حاضر چهار اخطاره است و نمی‌تواند در بازی هفته هفدهم لیگ برتر برابر ملوان انزلی به میدان برود.

در این شرایط، باشگاه استقلال با استعلام از سازمان لیگ قصد دارد محرومیت یا عدم محرومیت این بازیکن را پیگیری کند تا دچار مشکل مقابل ملوان نشود.

دیدگاه‌ها